חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האוניברסיטה העברית חוגגת יום הולדת 140 לאלברט איינשטיין בסין

התערוכה הגדולה ביותר של חומרי אלברט איינשטיין תיפתח ביום חמישי (1.8) בשנגחאי: תערוכה, שכוללת את האוסף הגדול ביותר של חומר מקורי של איינשטיין שהוצג אי פעם מתוך ארכיון אלברט איינשטיין באוניברסיטה העברית, תיפתח במוזיאון WORLD EXPO museum

תערוכת ענק עם חומרים מקוריים של אלברט איינשטיין תיפתח ביום חמישי הקרוב (1.8.19) במוזיאון WORLD EXPO museum הנחשב בשנגחאי. התערוכה כוללת מסמכי עבודה בכתב ידו של איינשטיין, תמונות מקוריות וחפצים אישיים של אבי תורת היחסות. כל חומרי התערוכה הועברו מארכיון איינשטיין באוניברסיטה העברית, שלו גם חלק משמעותי בהפקתה.

באדיבות האוניברסיטה העברית

 

"תערוכה חדשה ומלהיבה זו מעמיקה עוד יותר את קשריה של האוניברסיטה העברית בירושלים עם העם הסיני" אמר פרופ' אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית והוסיף "במשך שנים, החוקרים שלנו שיתפו פעולה עם עמיתים במזרח הרחוק. כעת תהיה לתושבים בסין ההזדמנות הייחודית לחוות את אחד המוחות הגדולים שלנו מקרוב. כמוסד מוביל להשכלה גבוהה המשכנו את מורשתו של אבינו המייסד, אלברט איינשטיין, בכך שהפכנו למובילים בעולם בתחום חדשנות ויזמות, תגליות מדעיות ופיתוח טכנולוגי. אנו מודים לשותפינו ב- Jiefang Daily שהפכו את הפרויקט הנפלא הזה למציאות".

 

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן