חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניצל את שעתם הקשה של המאושפזים והעובדים: כתב אישום נגד בן מיעוטים שגנב טלפונים סלולריים במרכז הרפואי שערי צדק

משטרת ישראל

תושב מזרח ירושלים ניצל את שעתם הקשה של מטופלים בבית החולים ועובדי המקום המסורים וגנב טלפונים סלולריים מרשותם. משטרת ישראל שחקרה את המקרים, הגישה נגדו כתב אישום.

משטרת מחוז ירושלים השלימה את חקירתו של נאשם בגניבת פלאפונים בין כתלי בית החולים שערי צדק בירושלים וכתב אישום הוגש נגדו על ידי התביעה המשטרתית.

בתאריך 19.12 נעצר לחקירה על ידי שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים תושב מזרח העיר בשנות ה-30 לחייו לאחר שנתפס על ידי מאבטחי בית החולים שערי צדק בחשד שגנב מכשיר טלפון סלולרי מעובדת במקום. לאחר שהסתיימו פעולות החקירה בחשד כי הוא מעורב במספר אירועים זהים במהלך התקופה האחרונה, הוגש נגדו כתב אישום על ידי התביעה המשטרתית.

במהלך החודשיים האחרונים, התקבלו מספר דיווחים על אודות גניבת מכשירי טלפון נייד מאזרחים ששהו בבית החולים, חלקם מטופלים וחלקם עובדים.

במסגרת חקירה שהחלה במשטרה, בוצעו ניסיונות לאיתור החשוד במעשה עד שבתאריך 19.12 בבדיקה אל מול מאבטחי בית החולים בניסיון לזהות את החשוד במספר המקרים, התברר כי בדיוק באותה העת אותר החשוד על ידי המאבטחים לאחר שגנב טלפון נייד השייך לעובדת בית החולים ועוכב כאמור על ידם.

בהמתנה של המאבטחים עם החשוד עד הגעת השוטרים, הסתובב החשוד באי שקט בחדר תוך שהתקרב אל מדפסת שמוצבת שם ובשלב מסויים הוציא את הפלאפון הנייד מכיסו והניחו מאחורי המדפסת, כל זאת מתוך מחשבה שהמאבטחים לא הבחינו בכך והטלפון הוחזר לאחר מכן על ידי המאבטחים לעובדת בעלת המכשיר.

במקרה נוסף, בשלהי חודש אוקטובר, הגיע ונכנס הנאשם אל בית החולים ובהמשך עלה אל אחת המחלקות שם לקח הנאשם טלפון נייד השייך למטופל שישן באותה העת.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד אלו הפוגעים בביטחונו ורכושו של הציבור ותמצה עצם את הדין. הגדיל לעשות החשוד תוך עזות מצח וניצל למטרותיו הפליליות את שעתם הקשה של אזרחים עת הגיעו לטיפול במוסד הרפואי ונטל מרשותם ומרשות עובדי המקום את רכושם".

משטרת ישראל
אילוסטרציה. צילום: דוברות משטרת ישראל

ויצו בית הכרם ועיריית ירושלים למען העולים מצרפת | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן