חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעלי עסקים בשכונת רמות? עיריית ירושלים באה אליכם

השירות המעולה לקידום עסקים מגיע לשכונת רמות. משה ליאון: "ממשיכים לחבר בין העירייה לתושב"

 

השירות החדש של האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים: "באים עד אליך" מגיע לשכונת רמות. במסגרת שירות זה יוצאים נציגי האגף לשטח, ליום מרוכז של מתן שירות במרכז עסקי ומעניקים לבעלי העסקים יעוץ וסיוע בתוך העסק.

האגף לקידום עסקים יגיע לקניון רמות ביום שלישי, ה' באב, 6.8.19 בין השעות 09:30-14:00.

בין השירותים העירוניים שיינתנו במקום ניתן למנות יעוץ והכוונה לתהליכי רישוי עסק, הסדרת שילוט, מילוי טפסים, הגשת בקשות למענקים לפיתוח, שירות לקוחות ועוד.

צילום: אריה לייב אברמס

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון:"אנחנו ממשיכים במהפכה ומחברים בין העירייה לבין התושב. עיריית ירושלים ועובדיה כאן כל יום, כל היום, קודם כל למען תושבי ירושלים."

בחודשים האחרונים הגיעו עובדי האגף לקניון החדש בעטרות ולקניון מלחה לביקור שתואם מראש עם הנהלת הקניון. נציגי העירייה פתחו דסק שירות בקומת המסחר בקניון ובמשך שעות ארוכות טיפלו בבעלי העסקים אשר הגישו טפסים והעניקו ייעוץ לפונים. עובדי האגף זיהו עסקים בהם יש עובד בודד, ועם סגירת העמדה ניגשו אישית אל אותם עסקים ונתנו להם שירות אצלם בעסק.

אמיר חכימיאן, מנהל האגף לקידום עסקים: "יזמנו את היציאה למרכזים עסקיים כחלק מתפיסת האגף לשיפור מתמיד של השירות ללקוחות שלנו. המטרה שלנו היא להפחית את הביורוקרטיה, לקצר תהליכים ולשפר את ה- doing business בעיר. כל יציאה כזו אל השטח, חוסכת לבעל העסק זמן יקר והתרוצצות ומפשטת עבורו את התהליך."

בחודשים הבאים יגיעו נציגי האגף לקניון הדר ולקניון פסגת זאב.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן