חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ממשלת ימין מלא מלא: פיגוע נוסף בירושלים, יהודי נפצע קל, מחבל חוסל

מהזירה הנוספת ברחוב שבטי ישראל בירושלים - צילום: דוברות איחוד הצלה

ממשלת הימין מלא מלא ממשיכה לגלות אזלת יד מול הפיגועים שהולכים ומתרבים ברחבי הארץ.

בזמן בו יש איומים על מדינת ישראל בכל הגזרות, ומשום מה עדיין מאפשרים למחבלים לנוע בחופשיות ברחבי הארץ במקום להטיל עליהם סגר ולרוקן את קיני המחבלים מהנשקים ביישובים שבשליטת המדינה והמקומ

ות שהועברו באסון אוסלו לשליטת הרש"פ, המחבלים ממשיכים לבצע פיגועים.

לפני זמן קצר מחבל הגיע לתחנת הרכבת הקלה באזור שבטי ישראל וניסה להרוג יהודי באמצעות סכין. המחבל הצליח לפגוע ביהודי ותוך זמן קצר חוסל בירי על ידי איש ביטחון שהיה בסמוך לזירת האירוע.

זירת הפיגוע בתחנת הרכבת בשבטי ישראל, צילום: דוברות איחוד הצלה
זירת הפיגוע ברחוב שמעון הצדיק, צילום: דוברות איחוד הצלה

ד"ר שלמה גנסלר רופא מתנדב איחוד הצלה מסר: "הענקתי סיוע ראשוני לפצוע שנפצע כתוצאה מדקירה בגבו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק. בשלב זה מצבו מוגדר בינוני ויציב. עקב אופי האירוע טופלו מספר נפגעי חרדה ע"י צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה"

חובש רפואת חירום במד"א אלעזר זאבי, סיפר: "הייתי בקרבת מקום והוזנקתי לאירוע. ראיתי את הפצוע שוכב על המדרכה סמוך לרציף הרכבת הקלה ברחוב שמעון הצדיק, כשהוא בהכרה מלאה עם פצע דקירה וכשהוא מדווח בטלפון לבני משפחתו.

מהזירה הנוספת ברחוב שבטי ישראל בירושלים - צילום: דוברות איחוד הצלה
מהזירה הנוספת ברחוב שבטי ישראל בירושלים – צילום: דוברות איחוד הצלה

העלנו אותו למיטת האמבולנס והעברנו אותו לצוות הניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיעה במהירות למקום ופינתה אותו לבית החולים במצב בינוני."

לוחם מג"ב שהיה בסמוך לזירת האירוע חתר למגע עם המחבל והצליח לחסל אותו בזמן בו הפצוע מהדקירה ברח לציון שמעון הצדיק בשכונת שמעון הצדיק.

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר: " ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא פצוע בשנות ה- 20 לחייו מפיגוע הדקירה בתחנת הרכבת הקלה.

הפצוע במצב בינוני, יציב ובהכרה מלאה.

לאחר הערכה ראשונית בחדר הטראומה הועבר לבדיקות הדמיה ולהמשך טיפול".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן