חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עולם החימום דואגים לכם לחורף חם

עולם החימום דואגים לכם לחורף חם

" חברת עולם החימום הינה מהחברות המובילות והוותיקות בישראל בתחום מערכות החימום התת רצפתי מבוססות מים בטכנולוגיית משאבות חום. הקבוצה מבצעת עבודות של מערכות חימום הן בשוק הפרטי והן בשוק התעשייתי החל בתשתיות, בליווי קבלת היתרים ועד גמר הפרויקט. אדריכלים ובעלי בניינים מעריכים פתרונות “בלתי נראים”. הם מאפשרים חופש לעיצוב פנים יצירתי ומרווח, המערכות חסכוניות באנרגיה ומתאימות לבנייה חדשה כמו גם לפרויקטים של שיפוץ.

מה באשר אלינו?

בשל מזג האוויר הקשה של החורף הירושלמי הידוע, פותחו פתרונות הסקה וחימום ביתי ע”י בעלי מקצוע מקומיים. עולם החימום עובדת עם שישה צוותים – “הצוותים הירושלמים”, דור שלישי במערכות חימום כאשר הסבא התחיל במערכות חימום על בסיס סולר ונפט לפני 80 שנה, האבות עם מערכות חימום תת רצפתי על בסיס סולר והדור השלישי משתמש בטכנולוגיות הכי חדישות והכי מתקדמות של משאבות חום. קבוצת עולם החימום מעניקה את השילוב המושלם של מערכות חדישות העומדות בחזית הטכנולוגיה ושירות חם ומשפחתי.

הצוותים מלווים באופן  מקצועי לאורך כל הדרך החל משלב הייעוץ, התכנון ועד ההתקנה. כל זאת בתיאום עם העובדים באתר ולאחר מכן במתן שירותי הדרכה ותחזוקה.

מה זה חימום תת רצפתי?

חימום תת רצפתי הינה תשתית צינורות ייעודיים הפרוסה מתחת לריצוף הבית. התשתית מחוברת באמצעות המחלקים הראשיים למקור חום מסוגים שונים הממוקם מחוץ לבית, כגון: משאבת חום, תנור גז, תנור סולר, אשר תפקידו להזרים מים חמים לצינורות, להעברה יעילה של החום אל הרצפה ואל חלל הבית.

קיימת אפשרות גם לחמם את הריצוף באמצעות גידי חשמל מיוחדים לחימום אשר מחוברים ישירות ללוח החשמל. שיטה זו מקובלת יותר לאזורי חימום קטנים כגון מקלחות וחדרים בודדים עקב עלות צריכת חשמל גבוהה.

איך זה עובד? החימום התת רצפתי בבית מחולק למעגלי צנרת נפרדים לכל 12-15 מ”ר, המחוברים למרכזיה המצויה בכל קומה בבית. כל מרכזיה מחוברת ישירות למקור החום כגון: משאבת חום, תנור גז או מיכל סולר, אשר תפקידם לחמם את המים ולהעבירם אל המרכזייה, ומשם לצינורות התת ריצפתים.

בקיצור, למהירי ההחלטה, כלומר לפני בוא החורף או לפני שיאה של העונה הגשומה והקרה במיוחד באיזורנו, יש פיתרון חכם ויעיל להרגיש בבית נוח ונעים ולהעביר חורף חם".

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן