חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סיכום ישיבת מועצת העיר – מי "גנב" ממש את ההצגה ( רמז – בכיר בעירייה ), הבשורה לתושבים ועוד…

ביום חמישי האחרון התקיימה בבניין העירייה בכיכר ספרא ישיבת מועצת העיר, בה הוכרז רשמית על הקמת סיעת 'יחד בירושלים' של ימית יואלי אלה ואבישי כהן, כפי שפרסמנו כאן לראשונה.

לישיבה הגיעו כמעט כל חברי מועצת העיר, ולמרות שכולם היו בטוחים שמהלך ההפרדות של 'יחד בירושלים' מסיעת התעוררות יקבל את מלוא תשומת הלב, הגיע לפתע אלעזר ראוכברגר והצליח לגנוב את ההצגה.

לגנוב זאת ממש המילה למה שהיה שם, כשבתגובה לשאלה של יו"ר סיעת התעוררות, עופר ברקוביץ' על נושא חלוקת התקציב בין המנהלים בעיר, פתח ראוכברגר את פיו והכריז שהחרדים גנבים כלשנו.

צפו בדבריו של ראוכברגר במועצת העיר:

לאחר מכן, חברי מועצת העיר עסקו בעוד מספר אישורים ומינויים לפי סדר היום והנה לפניכם סדר הישיבה ( רק הדברים המעניינים ממש… ), ולא בהכרח לפי הסדר:

סדר יום בישיבת מועצת העיר, צילום: אודי דוד בן דוד

מי שבא עם בשורה משמעותית לתושבי העיר הוא יו"ר תאגיד הגיחון אבי בלשניקוב שהכריז כי הגיחון לא פועל מול חייבים בצורה של החרמת חפצים מבתיהם ולמעשה מקל על משפחות רבות המתקשות לעמוד בתשלומים השונים.

הדיון על צריכת המים. צילום: אודי דוד בן דוד

בין היתר דנים חברי המועצה בצריכת המים בעיר ופעילות תאגיד הגיחון תוך הצגת הנתונים של התאגיד לפיהם מתוך 240000 לקוחות פנו לתאגיד בתקופה האחרונה רק 500 לקוחות עם תלונות בדבר צריכה חריגה וחברי המועצה מסיעת התעוררות עופר ברקוביץ' ועינב בר כהן מפנים שאלות לראשי הגיחון במטרה לבדוק את צורת הפעילות של תאגיד המים העירוני.

עינב בר כהן ועופר ברקוביץ – התעוררות – בישיבת מועצת העיר, צילום: אודי דוד בן דוד

שאילתא נוספת שעלתה על ידי ברקוביץ בישיבה עסקה בהעסקתם של גורמים במערכת החינוך בעיר ואופן הבקרה עליהם, במהלך הדיון סיפר רה"ע ליאון כי שוחח גם עם מפקד המחוז לאחר הפיגוע שאירע על ידי מורה והדגיש שלעירייה אין אפשרות לעקוב אחרי המורים ברשתות החברתיות.

עופר ברקוביץ' בשאילתא על העסקת גורמי חינוך בעיר, צילום: אודי דוד בן דוד

בנוסף כאמור, חברי מועצת העיר דנו ואשרו אצילת סמכויות לחברי מועצת העיר ימית יואלי אלה ואבישי כהן שחברו לסיעה החדשה בשם 'יחד בירושלים'.

חברי מועצת העיר אבישי כהן וימית יואלי אלה, במועצת העיר. צילום: אודי דוד בן דוד
קר בחוץ, מתחמם בפנים. בניין עיריית ירושלים ביום חמישי בערב, צילום: אודי דוד בן דוד

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן