חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ללכת בלי ולהרגיש עם – ההמלצה של ״עולם החימום״ לחורף

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר ישראלים בוחרים בחימום תת רצפתי כאופציה המועדפת והאהובה לחימום הבית.

ובכן, כבר אפשר להכריז שהחימום התת רצפתי הפך לאחד הטרנדים החזקים בקרב רוכשי דירות חדשות או משדרגי דיור, ולא רק בישראל.

לחימום התת רצפתי יתרון אדיר בכל הקשור לנושא צריכת החשמל הביתית, בהחלט נתון חשוב, אבל זה לא רק הוא שהפך את שיטת החימום לפופולרית כל כך, אלא גם האפשרות להתפנק באמת ולחוש עלייה ברמת החיים, שמתבטאים למשל בזכות להתהלך יחפים בבית בשיא החורף, או לשבת על הרצפה בהנאה גדולה, עם רצפה חמימה ונעימה.

ובינינו, בחורפים הלא פשוטים שמסדרת לנו המציאות הישראלית בטחונית בשנים האחרונות, מה צריך יותר מאשר חימום טוב, מהיר ועוצמתי בבית שלנו? בחברת ״עולם החימום״ ממליצים גם לכם לא להסס ולבחור בחימום תת רצפתי הפועל באמצעות משאבת חום.
בבסיס שיטת חימום זו עומדת תשתית צינורות ייעודיים הפרוסה מתחת לריצוף הבית. על ידי מים המוזרמים לצינור, נוצרת העברה יעילה של חום אל הרצפה וממנה לחלל הבית כולו, בהמשך נסביר את התהליך בהרחבה.

״עולם החימום״ היא אחת החברות הותיקות והמוכרות בתחום מערכות חימום מתקדמות, אשר מנהליה הינם דור שלישי בשושלת החברה, שמפעילה כיום שישה צוותים מקצועיים הנותנים שירות בכל רחבי הארץ.

הסיפור של ״עולם החימום״ מתחיל אי שם לפני כ-80 שנה, אז סב המשפחה החל לשווק מערכות חימום על בסיס סולר ונפט.
במרוצת השנים התפתח העסק הקטן, ואיתו גדל וצמח הדור השני אשר הפיץ ושיווק מערכות חימום תת רצפתי על בסיס סולר, וכיום מי שלקחו פיקוד הם בני הדור השלישי במשפחה, אשר נהנים מטכנולוגיות חדישות ואמצעים מתקדמים ומציעים מערכות חימום מתקדמות באמצעות משאבת מים.

החברה משווקת לקהל הרחב, לתעשייה, וללקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי, מוסדות, משרדים ובתים פרטיים.
בקבוצת עולם החימום מאמינים בשילוב המנצח שבין שימוש במערכות וטכנולוגיות מתקדמות ביותר, לבין מתן יחס משפחתי, חם ואישי לכל לקוח, מגדול ועד קטן, כולל ליווי מלא משלב הייעוץ, התכנון ועד ההתקנה.
אז איך זה עובד ונראה בפועל?
החימום התת רצפתי בבית מחולק למעגלי צנרת נפרדים לכל 12-15 מ״ר, אשר מחוגרים למרכזיה המצוינת בכל קומה בבית.כל מרכזית מצחברת למקור החום שתפקידו לחמם את המים ולהעבירם את המכרזיה, ומשם לצינורוצ התת רצפתיים.נשמע מרתק? תאמינו לי, זה גם מרגיש נפלא

צילום: שאטר סטוק
צילום: שאטר סטוק

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן