חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגית משה למהנדס עיריית ירושלים: "יש להסיר את מבנה כיפת הזהב בבית צפאפא" | כל הפרטים

כיפת הזהב בבית צפאפא
חגית משה במכתב לגורמים בעירייה: 'להסיר את מבנה כיפת הזהב הלא חוקי בבית צפאפא'. אם תרצו: אסור לוותר בנושא כיפת הזהב הבלתי חוקית של התנועה האסלאמית

יו"ר הבית היהודי וסגנית ראש עיריית ירושלים פנתה היום במכתב תקיף אל מהנדס העיר ירושלים ולתובע העירוני בדרישה לקבל הבהרות מדוע אין תאריך הריסה למבנה כיפת הזהב שהוקם באופן לא חוקי וללא היתרי בנייה בשכונת בית צפאפא בעיר.

כיפת הזהב בבית צפאפא
צילום: אם תרצו

במכתב ציינה יו"ר הבית היהודי כי היא מודעת לרגישות העלולה להתקיים מהריסה של מבנה בעל סממן ייחודי לאוכלוסייה הערבית בעיר, אך במיוחד מהסיבה הזאת חשוב מאוד לא להפלות בין האוכלוסיות ולקיים את ההריסה כפי שנהרסים מבנים שנבנו ללא אישור ומסכנים את הציבור. וביקשה הבהרות מיידיות מדוע אין תאריך הריסה למבנה להתעדכן כאשר יקבע מועד שכזה, מוקדם ככל הניתן.

יו"ר הבית היהודי וסגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה אמרה כי : "לא ייתכן שיצוצו כיפות ססגוניות וענקיות על גגות מבנים בירושלים כפטריות אחר הגשם, זכותו של כל אדם לחופש דת ומקומו ושימושו של המסגד מובטח אך עם זאת בניית לבניית כיפה בדמוי הכיפה בהר הבית היא אקט המפר את האיזון בין הדתות בירושלים ואם והוקם בצורה לא חוקית יש לדאוג להסירו, אני מודה לאנשי ארגון 'אם תרצו' על תשומת ליבם ואני אהיה לצידם ואסייע בנושא כמה שרק אוכל"

לדברי יו"ר תנועת אם תרצו, מתן פלג: "מחזקים את חברת המועצה חגית משה על פעילותה למען בירתנו ירושלים. יישר כח על הנחישות! אסור לוותר בנושא כיפת הזהב הבלתי חוקית של התנועה האסלאמית בבית צפאפא. אנו קוראים לראש העיר משה ליאון להרוס את הכיפה מיידית ולשמור על ירושלים נקייה מלאומנות רדיקלית".

כיפת הזהב בבית צפאפא
צילום: אם תרצו

ללכת בלי ולהרגיש עם – ההמלצה של ״עולם החימום״ לחורף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן