חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

  5 דירות נמכרו בחודש האחרון בעלות כוללת של 17.5 מיליון ₪  בפרויקט הקאנטרי פארק במבשרת

חברת ברזאני מדווחת כי בחודש האחרון נמכרו 5 דירות בפרויקט הקאנטרי פארק במבשרת, דירות אלה מתווספות ל21 הדירות שנמכרו כבר בשלב הפרי סייל. נותרו 15 דירות בלבד מתוך הדירות שיצאו לשיווק בשלב הראשון

 

פרויקט הקאנטרי פארק במבשרת של חברת ברזאני נראה כפרויקט המצליח ביותר באזור ירושלים והסביבה. תוך מספר חודשים נמכרו 26 דירות שיצאו לשיווק בשלב הראשון של הפרויקט. רק השבוע דיווחה ברזאני כי מכרה 5 דירות בחודש האחרון בעלות של 17.5 מיליון ₪, זאת בנוסף ל21 דירות שנמכרו בחודשים האחרונים, עוד בשלב הפרי סייל, לפני תחילת השיווק. 

5 הדירות שנמכרו הן בגודל של  4 חדרים, בעלות כוללת של 3.5 מיליון ₪ לדירה. הדירות כוללות מפרט עשיר מאד, מטבחי יוקרה, חימום תת רצפתי, חימום מים סולארי עם גיבוי חשמלי, מערכות מיזוג אוויר לכל חללי המגורים, דלתות מעוצבות, זכוכית בידודית עם זיגוג כפול בכל החלונות בדירה, שליטה חשמלית בתריסים של חדרי השינה והמגורים ועוד… פרויקט המגורים "קאנטרי פארק " של חברת ברזאני, ממוקם בלב מבשרת ציון, כולל 71 יחידות דיור ב- 5 בניינים  המשיקים לכניסה לנחל חלילים, וממוקם במרחק הליכה מהקניון, מרכז מסחרי, בנק, קופות חולים, בתי קפה ולצידו פארק ענק וקאנטרי קלאב חדש אשר יכלול בריכת שחייה, מתקני ספא, חוגים ועוד.

3DEVISION

הבניינים צופים לכיוון ירושלים ונהנים מאור ושמש מירבית בשעות היום.

השלב הראשון של הפרויקט כולל 41 יחידות דיור, כאשר, כאמור  26 דירות כבר נמכרו בתמורה כוללת של כ-77.5 מיליון ₪. השלב השני בפרויקט יכלול כ-30 דירות ושיווקו יחל בתחילת 2020. עלות ממוצעת של דירת 4 חדרים  בפרויקט עומדת על כ-3.5 מיליון ₪. ודירות 3 חדרים על 2.6 מיליון ₪. איכלוס שלב א' צפוי כבר בדצמבר 2020.

דיין בר, מנכ"ל ובעלים משותף של קבוצת ברזאני ציין כי "שמחנו לשמוע שעוד דיירים חדשים רכשו דירה בפרויקט המדהים הזה במבשרת. מדובר בפרויקט ייחודי המשקף שילוב נדיר בין איכות חיים מעולה ומיקום מרכזי הכולל שירותי בריאות, בילוי ופנאי, מתקני ספורט, פארק, בנקים ועוד לדייריו. אני מאד מחובר לפרויקט ברמה האישית. אנחנו לא מופתעים מהביקוש הגדול ואני מאמין שכל מי שמעונין לרכוש דירה בסביבה נהדרת וליהנות מאיכות חיים, שכנים טובים ומיקום נדיר, יחד עם נגישות וקירבה לכל מה שצריך כדי לחיות את החיים הטובים במבשרת, ימצא את מקומו בפרויקט".

חברת  ברזאני  פעילה מעל שלושה עשורים בתחומי התשתיות והבנייה למגורים. החברה צברה ניסיון רב בניהול פרויקטים גדולים ומגוונים ומתמחה בעבודה מול רשויות מקומיות וחברות עירוניות בתחום התשתיות. בשנים האחרונות האיצה החברה את הפעילות בתחום המגורים. לחברה ניסיון מוכח בעשרות פרויקטים בתחום יזמות למגורים, חלקם הושלמו וחלקם בתהליך, כמו כן פעילה החברה ב-20 פרויקטים בהתחדשות עירונית תמ"א 38.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן