חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגיגה באדום לבן: שחקני הפועל ירושלים הגיעו היום לביקור המסורתי בשערי צדק

חגיגה באדום לבן: שחקני הפועל ׳בנק יהב׳ י-ם בביקור המסורתי במרכז הרפואי שערי צדק חוגגים פורים עם ילדי המחלקות

משלוחי מנות, מתנות והרבה חום ואהבה העניקו שחקני קבוצת הפועל ירושלים לילדי מחלקות שערי צדק בביקור המסורתי שנערך היום לכבוד פורים; באדום לבן, עם קצת שלג באוויר.

הביקור בבית החולים ע"ש 'וילף' במחלקות הילדים במרכז הרפואי שערי צדק נערך היום, בהשתתפות מנכ"ל המרכז הרפואי, פרופ' עופר מרין, נשיא שערי צדק, פרופ' יונתן הלוי, הנהלת קבוצת הפועל, יובל קורן ומנכ״ל בנק יהב, שאול גלברד. בביקור סיירו השחקנים במחלקות וחילקו לילדי המחלקות מתנות ומשלוחי מנות.

צילום: דוד מיכאלי, הפועל ירושלים

חברי הנהלת המרכז הרפואי, צוותי מחלקות הילדים בשערי צדק ונציגי קבוצת הפועל התכנסו לטקס מיוחד ומרגש, במהלכו העניקו ילדי המחלקות שי מיוחד שהכינו במיוחד בהדפסת תלת ממד בניצוחה של מרפאה באמנות נעמי חי עבור נציגי הקבוצה, והודו לשחקנים על הביקור המחזק.

נציגי קבוצת הפועל, הקדישו למחלקות שערי צדק מדפסות תלת ממד ועטים והודו לצוותים על עבודת הקודם שלהם ועל שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים.

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר: "אני רוצה להודות לכם בשם ילדי המחלקות והצוותים על השותפות לאורך השנים. הביקורים הללו נותנים לכולנו המון כוח ומחזקים את הילדים שעומדים בפני אתגרים נוכח האשפוז״.

אדם אריאל, קפטן הפועל אמר: ״כיף להיות פה בחג הכי שמח של השנה. באנו לחזק ובכל שנה אנחנו יוצאים מחוזקים. אתם הילדים הלוחמים האמתיים. מאחל בריאות ושמחה ופורים שמח״.

צילום: דוד מיכאלי, הפועל ירושלים

המאמן יותם הלפרין הוסיף: "אני עושה את זה כבר 9 שנים עם הפועל ירושלים ותמיד כשאנחנו חוזרים לכאן אנחנו מקבלים מנה גדולה של פרופורציה ואהבה שהלב והראש יכולים לקבל, ופתאום ההפסד אתמול לא נראה חשוב. זה גורם לנו להיזכר שאנחנו קודם כל בני אדם, לפני שחקני כדורסל, ולפני הנצחונות וההפסדים והתארים והכל – אנחנו קודם כל בני אדם.

גם השחקנים בשלב מסוים בחיים כבר לא יהיו כדורסלנים אבל יזכרו את הילדים האלה שחלקם ממש גרים כאן בבית החולים ואתה פתאום מבין שהדברים שמעצבנים אותך על המגרש לא באמת מעצבנים. עם כל הקושי בביקור הזה, אתה יוצא מפה אסיר תודה על כך שאתה יכול להעלות חיוך על פנים של ילד אחד, לא צריך יותר מזה".

לקראת מרתון ווינר 2022 בירושלים: שירותים חדשים נוספו לגן סאקר

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן