חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גם בירושלים? חמ"ה עינב בר כהן ביוזמה – לחלק לחיילים ירושלמים שוברי שי ליום העצמאות

בראשון לציון ובחולון קיימת יוזמה של הוקרה, תודה והערכה לחיילי צה"ל המתגוררים בעיר, באמצעות חלוקת שוברים לרכישה בחנויות המקומיות.

היוזמה, המסייעת לכל הצדדים ומאפשרת תודה קטנה לחיילים התקלבה באהדה בקרב תושבי הערים, וכעת, חברת מועצת העיר עינב בר כהן מבקשת להעתיק את הרעיון גם לירושלים.

במהלך ישיבת המועצה שתתקיים הערב ב 18:00 בבניין העירייה, מתכוונת בר כהן להעלות את הנושא להצבעת חברי מועצת העיר במטרה שתקבל את האישור והיוזמה תצא לפועל.

בהסבר לחברי המועצה שיוצג הערב, כתבה בר כהן: "לקראת יום העצמאות במהלכו נלך כולנו לחגוג יחד את הקמת המדינה המופלאה שלנו, חשוב שגם נזכור ונכיר תודה למי שמאפשרים לזה לקרות, החיילים שלנו. החיילים ששומרים ומגנים עלינו בכל יום בשנה תוך סיכון חייהם.

עינב בר כהן, צילום: שרון גבאי

דרך נפלאה לעשות זאת ושקיימת כבר בערים נוספות בארץ כמו חולון וראשון לציון היא מתן כרטיסי שי לחיילים לקראת יום העצמאות.

מתן כרטיסים אלה לצד הפיכתם לכרטיסים אשר ניתן לממש בעסקים ירושלמים יהיה מהלך נכון וראוי שלא רק יחזק ויפרגן לחיילים הירושלמים אלא גם יחזק את הכלכלה המקומית והעסקים הקטנים בעיר. מטרה חשובה וראויה בפני עצמה שכן העסקים הקטנים הם העוגן של הכלכלה המקומית והצלחתם היא הצלחת העיר ירושלים.

אני סבורה כי זהו מהלך ראוי וחשוב, בטח בימים מתוחים אלה, ולקראת חגיגות יום העצמאות המתקרבות להעניק את השי לחיילים הירושלמים ולהוקיר להם תודה גדולה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן