חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבדיקה הטעימה במפגש השייח

מפגש השייח' הינה רשת מאפיות וקונדיטוריה ירושלמית איכותית ומיוחדת שמתמחה באפייה בטאבון אבן, אשר נבנה במיוחד. המאפייה ידועה כבר למעלה מ-27 שנה בזכות המאפים הטעימים שהיא מציעה והאווירה במקום

בעבר, בשנות ה-80' המאוחרות, לפני עידן הטלפון הנייד והאינטרנט, כל בני הנוער היו נפגשים בימי שישי במקום מפגש בכיכר בעיר העתיקה, שנקרא "אצל השייח" ומכאן הגיע השם של המאפייה.

מפגש השייח
צילום: אסף קרלה, יח"צ מפגש השייח

הסניף הראשון של מפגש השייח' הוקם בשנת 1990 ע"י שי נאור באזור התעשייה בתלפיות, והיה לראשון מהמאפיות בירושלים שהיה פתוח 24 שעות ביממה. מאז עקב הביקוש הרב בקרב הירושלמים למאפים ולמאכלים המיוחדים של מפגש השייח, נפתחו סניפים נוספים ברחבי ירושלים ומחוצה לה.

צילום: אסף קרלה

במהלך השנתיים האחרונות, בתקופת הקורונה החלטנו להביא את המאפים שלנו אליכם הביתה. יצרנו מארזים של מיני סמבוסק פיצה (6 חתיכות) ומיני סמבוסק מיקס ובולגרית לאפייה ביתית. כל מארז מגיע בצורה קפואה-, בעקבות משבר הקורונה יש אפשרות ליהנות מהטעמים המוכרים גם בתנור הביתי. רק לפתוח ולהכניס ישר לתנור.(מקסימום לצפות בביצה בחלק מהמאפים). יש שם סמבוסקים, בורקסים ופיצות.

מפגש השייח
צילום: יח"צ מפגש השייח

אז ניסינו, והאמת שזה לגמרי מזכיר את המקור. מלית מדויקת וטעימה, הבצק יוצא פריך למרות שהוקפא, הפרזנטציה לגמרי עוברת. (50 ₪ למארז של שש יחידות.

ניתן להשיג את המארזים בכל סניפי רמי לוי ובסניפי הרשת במחיר של 50 ₪ למארז.

מפגש השייח
צילום: יח"צ מפגש השייח

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן