חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסטיבל הבירה במתחם התחנה הראשונה

מה אתם עושים הערב? במתחם התחנה הראשונה בירושלים ממתינים לכם עם JCBF – פסטיבל בירה ייחודי, המעניק במה לתוצרת בוטיק ממבשלות מקומיות, לצד מותגים בעשרות טעמים שונים
עוד בתכנית: הופעה של דן ברגר ותקליטנים שינעימו את האווירה

 

היום אחר הצהריים, החל מהשעה 16:00 ועד לחצות הלילה ייפתח בתרועות יומו השני והאחרון של JCBF, פסטיבל הבירה הייחודי שמפיק ומארח מתחם התחנה הראשונה בירושלים. במסגרת הפסטיבל תוכלו ליהנות מעשרות טעמים שונים של בירה, מבית היוצר של המותגים הגדולים ביותר או של מבשלות בוטיק ישראליות ומקומיות.

בין היתר יוצעו לקהל המבלים הבירות; "מלכת העמק", בירה בוטיק מעמק חפר. בירה טרייה מיוצרת בבישול ידני, לא מסוננת, לא מפוסטרת וללא חומרים משמרים. "שניט", שהיא המבשלה החדשה ביותר שנפתחה בארץ, ברו פאב בלב תל אביב עם מגוון מרתק וטעים בטירוף. תוכלו לטעום גם מ"בירצינות", הבירה של מבשלת הבירה הקטנה בארץ, מבשלה מקיבוץ קטורה ליד אילת, או "מלצר", שהוא  מותג בירה קטן ועצמאי מראשון לציון.

למעשה מדובר במותג משפחתי שמקפיד על בירות איכות, שיתאימו למגוון גדול של חובבי בירה.

בנוסף, תוכלו לשתות לרוויה את "פאס", מבית מבשלת בירה הישר מהגולן, שמייצרים האחים פס בעבודת יד, מיוצרת בקפידה ובאהבה רבה. "האטץ’", שהיא המבשלה היחידה היום בירושלים ושמקפידה להוציא מגוון גדול של בירות איכות וחידושים בענף. תחשפו גם ל"חלוץ חדש", שמגיעים לבירת ישראל מבירת הנגב, לתוצרת של "מבשלת שריגים", שהיא למעשה אחת המבשלות הוותיקות בסצנת הקראפט הישראלית ומתאפיינת בסדרה של בירות קלאסיות וסדרה של בירות בועטות ולתוצרת המצויינת של "בירתנו", מרכז הבירה הירושלמי, שאומנם אינו מבשלה אבל מייצר בירות וסיידרים בארבע מבשלות שונות, מנסה להיות המבשלה המעניינת ביותר בארץ. עוד יוגשו בפסטיבל, הבירות של "שיטה", מבשלה קטנה בערד, המציעה מגוון גדול של בירה וגם חצר בירה שמהווה אחלה נקודת התרעננות בדרך לנגב.

כאמור, מלבד חגיגת השיכר, תונעם האווירה במתחם עם הופעתו של דן ברגר ועם הופעות יוצאות דופן של תקליטנים מובחרים.

 

פסטיבל JCBF, חמישי (12.5), 16:00-00:00,  מתחם התחנה הראשונה ירושלים, רחוב דוד רמז 4.

פסטיבל הבירה במתחם התחנה, צילום: דור פזואלו

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן