חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בדיוק כמו בחדר כושר – ספת כושר היא הדבר הלוהט בעולם החיטוב והאימונים

קרדיט תמונה FREEPIK

החל משנת 2022 והילך, אימוני כושר הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנשים מכול הגילים בוחרים לבצע אימון ספורטיבי לפחות 3 פעמים בשבוע, בעיקר בשנים האחרונות בהן המודעות לצורך בשמירה על כושר גופני ובריאות, עלתה. אחת הדרכים להתאמן כמו שצריך, נעשית באמצעות מכשירי כושר מתקדמים. ספת כושר היא אחת מהם.

אבל מה צריך לדעת על המכשיר הזה? הנה כמה פרטים חשובים:

ספת כושר היא מכשיר אימון ביתי שאפשר לקפל ולפתוח בקלות ולהשתמש בו בכול מקום. מדובר בדרך להציב מכשיר אימון בכל מרחב, חיצוני או פנימי ולבצע אימון מושלם ממש כמו בחדר הכושר. את המכשיר ניתן להכניס לאחר סיום האימון לארון או לאחסן במגוון מרחבים בבית.

ספת כושר היא מכשיר מתקפל שנפתח בקלות ונסגר בקלות, לכן יש מתאימים שמעדיפים לאחסן את המוצר במקום נוח ולפתוח אותו רק בזמן אימון. על הספה עובדים מתוך משקל הגוף והיא כוללת בדרך כלל גם גומיות אימון לחיזוק וחיטוב הגוף. עבודה על הספה יכולה להתרחש גם באמצעות שיפוע שלילי תוך עבודה על משקל הגוף.

ספת הכושר מאפשרת מגוון רחב של תרגילים, החל מביצוע כפיפות בטן עד הרמות רגליים וידיים. היא מאפשרת ביצוע סקווטים ועבודה על שרירי הידיים, הגב, הבטן ועל הירכיים.

מוצר כזה מאפשר מגוון רחב של פונקציות עבור המשתמש. השיפוע השלילי יכול להגיע עד ל 8 מצבים ואפילו יותר, וכך מאפשר עבודה על משקל הגוף, בניית שרירים וחיטוב של כל חלקי הגוף.

באמצעות הספה גברים ונשים יכולים להתאמן לבד או ביחד ואפשר לבצע אימון זוגי או כל אימון אחר שרוצים.

מהיכן קונים ספת כושר?

כיום אפשר לבחור ספת כושר מתקפלת איכותית ובטוחה גם בפיטבנדר חנות לציוד ספורט אונליין. באמצעות מוצרים נוחים לשימוש, אפשר לבצע אימונים בבית, בחצר, במרפסת ואפילו על חוף הים! בחרו מוצר שמגיע עם גומיות התנגדות, ושאר אביזרים ומספק אחריות ושירות לקוחות. אז מי שרוצה ליהנות מחדר כושר ביתי שכל כולו במכשיר אחד – יוכל לבחור ספת כושר ולבצע אימון איכותי ומושלם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן