חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אקים ירושלים מזמינה אתכם לחגוג את יום ירושלים עם משמעות אחרת

מדי שנה, בכ"ח באייר, מציינים את יום ירושלים. השנה באקים ירושלים בוחרים לחגוג בצורה משמעות ומרגשת בהנחייתם של דיירי העמותה ובהשתתפות שר הרווחה והביטחון החברתי מר מאיר כהן ומנכ"ל אקים ירושלים ניר לוי .

באווירה ייחודית, ובנוכחות שר הרווחה ואורחים נכבדים נוספים, ייערך טקס מרגש לרגל יום ירושלים אותו ינחו דיירי עמותת אקים ירושלים. הטקס יחל בשעה 17:00 ויתקיים בחצר בניין אקים ירושלים, בית בר"ש, ובו ייחשף ויתלה דגל ישראל ענק, חמישה מטרים אורכו ושני מטרים רוחבו. את הדגל סרגו נעמי ולאה, דיירות העמותה ושותפות לדירה כ- 11 שנים.

מעבר לטקס הייחודי, שנותן במה וקול לדיירים של אקים ירושלים ומאפשר להם להשתתף ביום של גאווה לאומית, במהלך האירוע יחולקו קרמבואים באדיבות בית הקרמבו "קאבום" משוק מחנה יהודה, אשר מציע 12 סוגי קרמבו מיוחדים בטעמים מגוונים. "חשוב לנו לחגוג את היום החשוב הזה עם אנשים המרגשים שלנו ואנו מזמינים אתכם להצטרף לחגיגות".

שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן אמר: "אני שמח לשתף פעולה עם אקים ירושלים, מברך אותם על פעילות המגוונת שלהם ואת הצוותים הנהדרים על מסירות החום והאהבה שהם מעניקים לדיירים, אנחנו כאנשי ציבור וכחברה נמדדים בחוזקה של החולייה החלשה, וזה מה שאנחנו נמשיך לעשות, להשקיע באנשים. אני שמח ביום הזה לחגוג את חגה של ירושלים עם דיירי אקים ירושלים ולהרגיש בבית".

צילום: יח"צ

ניר לוי, מנכ"ל אקים ירושלים: "בכל שנה אנו באקים ירושלים מציינים חגים או ימים מיוחדים, אבל השנה יש יום אחד שאני מרגיש שהוא אישי ופרטי עם העמותה וזהו יום ירושלים. יום בו עיניהם של ראשי הערים ואזרחיה נשואות אלינו, לאקים ירושלים. כמו כל תושבי ירושלים, גם הדיירים שלנו גאים ואוהבים את העיר שלהם והם מרגישים בו חלק אינטגרלי ושמחים לקחת חלק מהמרקם האנושי המגוון.

הדיירים שלנו תופסים פיקוד ואחראים על הנחיית הטקס ועל התוכן שבו. אני שמח לראות את התרגשותם של הדיירים המקסימים של אקים ירושלים שמקבלים את הבמה הראויה להם ולראות את השקעתם".

עמותת אקים ירושלים הוקמה לפני למעלה מ-70 שנה ומטרתה לספק שירותים מקיפים עבור ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות שכליות התפתחותיות ברמות תפקוד שונות. המעטפת של אקים ירושלים כוללת תמיכה, פתרונות דיור ופעילויות, לכל גיל.

אושרו הדוחות הכספיים של חברת מוריה לשנת 2021 | כל הפרטים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן