חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טועמים את ירושלים: Urban Place מציינת את יום ירושלים עם אומנות קולינרית

טועמים את ירושלים: רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place מציינת את יום ירושלים עם אומנות קולינרית

איך הירושלמים חוגגים את יום ירושלים? מסתבר שבשבוע שלם של אירועים ופעילויות שמתקיימות בעיר לציון איחוד ירושלים תחת ריבונות ישראלית במלחמת ששת הימים.

רשת מתחמי העבודה המשותפים אורבן פלייס בסניפם שנמצא בירושלים בתחנה המרכזית מצטרפת לחגיגה (ביום חמישי, 26.5 בשעה 15:00) ומשיקה יחד עם הקונדיטורית חוי קליין, ליין של עוגיות בצורות ובהדפסים של סמלי העיר, כמו הכותל, השעון על בנין התחנה בו נמצאת אורבן, הכנסת ועוד.

צילום: chavi's happenings

במסגרת מדיניותה לתמוך בעסקים קטנים בירושלים היא מארחת את אינפיוזד JLM חנות בירושלים המתמחה בתה קר שיוגשו לממברים לצד העוגיות.

סגנית ראש עיריית ירושלים, פלר חסן נחום, שתכבד את האירוע בנוכחותה הוסיפה: "אני מאוד שמחה לחגוג את יום ירושלים עם קהילת החדשנות של ירושלים שבנינו מלמטה למעלה. קהילה זו היא מנוע כלכלי אדיר ובזכותה צעירים יכולים למצוא סיפוק חברתי ותעסוקתי בירושלים".

רומן לוי, מנכ"ל ומייסד רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, מוסיף: "יום ירושלים הוא הזדמנות לקחת אוויר לרגע ולראות עד כמה העיר התפתחה בשנים האחרונות מבחינת סטארטאפים מצליחים, נטוורקינג, צעירים שיוזמים עסקים ועוד. בנוסף, אנו והממברים שלנו אוהבים לחגוג לצד אומנות ואני שמח לציין את יום ירושלים בדרך הזו בכל הזדמנות שיש."

ירושלים באופק אחר: למידה בטבע עם אהוד בנאי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן