חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

3 תרגילי קיגל שיוכלו לסייע לכם לחזק את שרירי רצפת האגן

קרדיט תמונה unlimitephotos

שרירי רצפת האגן הם שרירים שלא ממש מקבלים מקום של כבוד בשיח הציבורי, בלשון המעטה. אנשים רבים נוהגים לדבר יותר על פיתוח שרירי הידיים, הרגליים, הישבן או שרירי הליבה, אך ממעטים להדגיש את שרירי רצפת האגן, על אף התפקיד הכל כך חשוב שלהם. שרירי רצפת האגן הם אלו האחראיים על השליטה בסוגרים, וכאשר הם רופפים או חלשים – בריחת השתן עלולה להופיע. היום אנחנו רוצים לשתף אתכם ב-3 תרגילי קיגל שיוכלו לסייע לכם לחזק את שרירי רצפת האגן, כך שגם אם אתם לא מדברים עליהם הרבה – לפחות תוכלו לחזק אותם מבלי שאף אחד יודע.

תרגילי קיגל – על מה הם מבוססים?

אז אם המונח תרגילי קיגל אינו מוכר לכם, טוב שהגעתם לקריאת הכתבה שהכנו לכם כאן. תרגילי קיגל הם למעשה תרגילים שמתמקדים בכיווץ והרפייה מבוקרים של שרירי רצפת האגן, באופן שבו הם מתחזקים לאט לאט ומצליחים לשלוט על הסוגרים בצורה המיטבית. שרירי רצפת האגן חייבים להיות חזקים כבר מגילאים צעירים, כדי לבסס אותם בתור שרירים שמסוגלים לעמוד בתפקיד שמוטל עליהם.

3 תרגילי קיגל לדוגמה

העיקרון המשותף לתרגילי קיגל הוא אותם כיווץ והרפייה שעליהם דיברנו קודם לכן, אך ניתן לבצע אותם בכמה וכמה דרכים שונות:

  1. תרגיל החתול – יש לשבת בעמידת שש, כאשר כפות הידיים מונחות בקו מקביל ומאונך לכתפיים והברכיים מונחות בקו מקביל ומאונך למותניים. מהמנח הזה יש לקמר את הגב ולקער אותו, ובזמן הזה לכווץ ולהרפות בהתאמה את שרירי רצפת האגן.
  2. תרגיל מס' 2 הוא תרגיל שמתבצע בשכיבה על הגב, כאשר הרגליים מכופפות כך כשכפות הרגליים מונחות בצורה ישרה על הרצפה, והידיים פרוסות לצדדים. מהמנח הזה יש להרים את הישבן תוך כדי כיווץ שרירי רצפת האגן, ולהחזיר אותו בחזרה אל המזרון תוך הרפייה שלהם.
  3. תרגיל מס' 3 מתבצע בעמידה, כשבכל פעם רגל אחת מונפת לאוויר בכיפוף הברך, עד להגעת קו המותניים. תוך הנפת הרגל יש לכווץ את שרירי רצפת האגן, ובהורדת הרגל יש להרפות אותם.

מדובר על שלושה תרגילי קיגל מצוינים שיוכלו לשפר משמעותית את חוזקם של השרירים שלכם!

האם קיים תחליף מהיר יותר לתרגילי קיגל?

תרגילי קיגל הם אמנם מעולים ויכולים לסייע לכם רבות, אך הם דורשים תרגול מאומץ ויום יומי שלהם על מנת שתוכלו למצות את האפקטיביות שלהם. לעומת זאת, בעזרת ה-eChair של חברת MyDoctor תוכלו להשיג תוצאות הרבה יותר יעילות והרבה יותר מהירות ובעלות השפעה הרבה יותר ארוכת טווח.

צרו קשר עוד היום עם חברת MyDoctor, שמשווקת באופן בלעדי את ה-eChair בארץ, ותוכלו לקבוע לעצמכם סדרת טיפולים קצרים, יעילים ומצוינים, בדרך להחלפת תרגילי קיגל ולחיזוק השרירים שלכם.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן