חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסיוט של רחביה – פקקים איומים ושכונה תקועה בעקבות "שדרוג" I העירייה: השינויים בוצעו בשיתוף המנהל והתושבים

לפני כשנה ויותר העירייה יצאה למהלך של שדרוג צמתים ברחבי העיר, בין היתר גם בשכונת רחביה.

אולם, למרות הרצון הטוב של עובדי העירייה והממונים על התכנון, תושבי האזור טוענים כי נוסי להזהיר כמה וכמה פעמים כי ביטול נתיב יגרום לפקקים ואין שום צורך בהרחבת המדרכה.

עם זאת, בעירייה לא נשמעו לבקשות התושבים ומאז סיום העבודות במקום ועד היום, הם סובלים מפקקים מיותרים לטענתם, ובמקום שהשדרוג יועיל לדיירי האזור, הוא הביא למצב הפוך לחלוטין.

לטענת התושבים, השדרוג בוצע בלי תכנון מרחבי ונוצר מצב שגם הרחובות הפנימיים יותר עמוסים בפקקים ולא אחת נוצר מצב בו הליכה רגלית איטית עשויה להביא אותם ליעדם מהר בהרבה מלהכנס לרכב ולהתחיל לנסוע.

בנוסף, כך טוענים התושבים, פניותיהם לעזרה נתקלו בחומה בצורה ולמרות שנאמר להם שיפנו למוקד 106 ואז ישמעו את טענותיהם, בפועל דבר לא נעשה.

התושבים הזועמים מאשימים את העירייה בהתנהלות קלוקלת וחוסר יחס לבקשותיהם לאורך זמן וכעת הם ממשיכים לקוות שאולי מישהו בעירייה יתעשת ויתן להם אוזן קשבת במטרה להביא לשינוי מצב התנועה במקום.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "בשכונת רחביה בוצעו עבודות שדרוג בצומת אוסישקין פינת קק"ל. ברחוב נרקיס לא השתנו הסדרי התנועה.

בעקבות תאונות דרכים שהתרחשו במקום, עבודות השדרוג ברחוב אוסישקין כללו, בין השאר, בינוי אבני שפה על גבי הכביש, שמחליפות את סימוני הבטיחות בכביש, אשר אסרו מעבר של שני רכבים במקביל, אך הנוסעים התעלמו מהם. יצוין, כי בסמוך לצומת קיימים בתי ספר והדבר מצריך משנה זהירות ובטיחות במקום.

בנוסף לאבני השפה, השדרוג כלל מעבר חציה חדש, הסדרת שדה ראייה ושיפורים בטיחותיים נוספים. כלל העבודות בוצעו בתאום תושבי השכונה והמינהל הקהילתי ולשביעות רצונם".

העבודות בשכונה, העירייה לא נשמעה לבקשות התושבים

 

מספר שיא של עשור ברוכבי אופנועים צעירים שנהרגו בשנת 2021

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן