חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשוד מביתר עילית נאשם בעבירות מין בקטינות ירושלמיות

חשוד צעיר מביתר עילית מואשם בעבירות מין קשות בקטינות בירושלים

משטרת ישראל השלימה את חקירתו של צעיר בן 19 תושב ביתר עילית החשוד בביצוע עבירות מין במספר קטינות בירושלים. בימים הקרובים צפוי להוגש נגדו כתב אישום.

בתאריך 16.4 עצרו בלשי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים את החשוד (19, ביתר עילית) שהועבר לחקירה במשטרה. מעצרו בוצע לאחר שבחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה בעקבות תלונות שהוגשו נגדו, במועדים שונים במהלך תקופה זאת, מהם עלה על דפוס פעולה פלילי וזהה על ידי החשוד.

על פי החשד ומחקירת המקרים עולה כי, מדובר בחשוד שניצל תמימותן של קטינות בגילי 16-14 לאחר שנפגש עמן. בהמשך למפגש עם כל אחת מקורבנותיו, תוך שבאמתלה כלשהי הוביל אותן אל עליית גג מבנה במרכז העיר ירושלים, ביצע החשוד בקטינות עבירות מין בניגוד לרצונן.

החשוד מואשם במעשה סדום בקטין, בעילת קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית ומעשה מגונה באדם. מעצרו הוארך מספר פעמים במהלך החקירה, ולבסוף, בסוף השבוע הוגשה הצהרת תובע על כוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.

לאחר שחוקרי תחנת לב הבירה השלימו את חקירתו וגובשה תשתית ראייתית נגדו, בסוף השבוע הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר במהלך הימים הקרובים. בדיון זה שהתקיים, הוארך פעם נוספת מעצרו של החשוד, עד לתאריך 6.5.24.

משטרת ישראל מדגישה כי היא פועלת במקצועיות וברגישות הנדרשת במסגרת חקירת חשדות לעבירות מין ופגיעה בקטינים, במטרה להגיע לחקר האמת, לעצור את החשודים המעורבים ולמצות איתם את הדין.

חשוב לציין כי החשוד הוא בגדר חף מפשע עד להוכחת אשמתו בבית משפט.

אילוסטרציה. קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן