חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחנות הקיץ המיוחדים לילדי עולים וטבעונות: תכניות הקיץ במחיר שפוי

ילדי עולים מצרפת לצד ילדי פליטים מאוקראינה, טבעונות ואיסור שימוש בכלים חד פעמיים: אלה רק חלק מהמחנות שייפתחו לבני הנוער בקיץ הקרוב ובמחיר שפוי

אחרי שנתיים של התמכרות למסכים – חברת 'החוויה הישראלית' המתמחה בתיירות חינוכית של צעירים יהודים מהתפוצות בישראל- משיקה מחנות קיץ ששמים דגש על הכרת האחר ומשלבים בני נוער שעלו לישראל מצרפת עם ילדי פליטים שנמלטו מהקרבות באוקראינה, ואף מחנה מיוחד בהונגריה עם בני נוער מישראל לצד צעירים יהודים מקומיים.

בחלק מהמחנות יקדמו את השמירה על הסביבה וייאסר בהם השימוש בכלים חד פעמיים, במחנה נוסף מרבית המשתתפים יהיו על טהרת הטבעונות. מחנות נוספים יקדמו התנדבות חקלאית או גדנ"ע שמכין אותם לקראת הגיוס לצבא.

צילום: החוויה הישראלית

מחנות הקיץ יהיו מגוונים וינועו ממחנה קיץ שרוב משתתפיו טבעוניים למחנה קיץ ששומר על איכות הסביבה ונמנע משימוש בכלים חד פעמיים.

מחנה אחר, ישלב בני נוער ממשפחות שעלו מצרפת או בני נוער יהודים מהונגריה עם בני נוער "צברים" ממשפחות ותיקות ומחנה נוסף ישלב בני נוער שנמלטו עם משפחותיהם מאוקראינה. במהלך ימי המחנה בני הנוער יבלו עם חברים חדשים ממקומות שונים, יחשפו לתרבויות השונות, יתנדבו, ויתחברו לטבע.

מתנתקים מהמסכים כלל המחנות יהיו ללא שימוש בטלפונים חכמים והילדים יקבלו אפשרות של שעת שיחה עם הטלפונים כדי שיוכלו לדבר עם ההורים.

צפו: כך חגגו שוטרי תחנת שפט יום הולדת 95 לניצול שואה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן