חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יש דין ויש דיין: תושבי העיר סיפקו שירותי זנות ונעצרו

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

החשד: שידלו וסרסרו בנשים למטרת זנות תוך ניצולן, פרסמו שירותים אלו ונעצרו על ידי המשטרה. בימים האחרונים הושלמה מלאכת חקירת המעורבים בפרשה וכנגדם צפוי כתב אישום.

חקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים כנגד עבירות זנות בעיר, הובילה לחשיפת דירות ששימשו למתן שירותי מין תוך שהועסקו בהן נשים שחלקן פליטות מאירופה שנוצלו לשם כך על רקע המצב הקיים במדינתן.

במסגרת החקירה שהפכה גלויה לפני כשלושה שבועות, עת פשטו בלשי הימ"ר יחד עם יחידת השיטור העירוני של מחוז ירושלים על אותן דירות ששימשו על פי החשד למתן שירותי מין בתשלום, אותרו 10 נשים שנתנו שירותי זנות.

כמו כן, נתפסו ע״י המשטרה כסף מזומן ע״ס אלפי שקלים ובמטבע זר, פלאפונים ששימשו עפ״י החשד לביצוע עבירות הזנות, ונעצרו לחקירה בני זוג תושבי מרכז הארץ בחשד למעורבות בכך. בנוסף, עיכבה המשטרה 10 נשים, חלקן אזרחיות ישראל וחלקן נשים מאירופה, אשר נתנו שירותי מין בתשלום או החזיקו את המקום למתן שירותי מין בתשלום, ולאחר שנגבתה עדותן שוחררו.

אילוסטרציה, מעצר. צילום: דוברות משטרת ישראל

בנוסף במהלך הפעילות המשטרתית, ניתנו 3 קנסות מנהליים על סך אלפי שקלים, ע״י יחידת השיטור העירוני ירושלים, נגד צרכני זנות שנתפסו בדירות במהלך הפעילות, זאת בהתאם לחוק איסור צריכת זנות שנכנס לתוקף בשנים האחרונות.

במסגרת החקירה ועל פי עדויות שנאספו, נעצרה חשודה נוספת, תושבת הצפון בשנות ה-50 לחייה, לחקירה ומעצרם של המעורבים הוארך על ידי בית המשפט בהתאם לממצאים שהוצגו בפניו.

בהמשך, נשלחו החשודים בתנאים מגבילים למעצר בית והחקירה בגין עבירות של גרימת עזיבת מדינה לשם זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי מין ועבירה של שידול לזנות, נמשכה.

בימים אלו, הושלמה חקירת הפרשייה וגובשה תשתית ראייתית כנגד החשודות. לאחר שתיק החקירה הועבר לעיון והחלטת הפרקליטות, צפוי נגדן כתב אישום כבר במהלך היום.

רפ״ק גיא אברהמי מימ״ר ירושלים שפיקד על הפעילות המשטרתית סיפר באותו היום: ״בפעילות זו נחשפנו לתופעה פסולה של עבריינים המנצלים את המצב באוקראינה שמוביל לפליטות המגיעות מאירופה לישראל, לצורך שידול לזנות וסרסור בהם.

חשוב לציין כי שינוי החקיקה בנושא מטיל גם אחריות על צרכני שירותי הזנות ולכן בוצעה אכיפה מנהלית בהתאם. נמשיך לפעול לאכיפת עבירות סרסרות ושידול לזנות המבוצעות בניגוד לחוק".

הדירות בפרויקט אשטרום קריית היובל ממשיכות להיחטף

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן