חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מזל טוב: פרופ׳ יורם וייס נבחר לתפקיד מנכ״ל המרכז הרפואי הדסה

מזל טוב



פרופ׳ יורם וייס נבחר למנכ״ל המרכז הרפואי הדסה.
וועדת האיתור, בראשות מועצת המנהלים של המרכז הרפואי הדסה וארגון נשות הדסה HWZOA, הודיעה אמש (שני) לפרופ׳ יורם וייס על
היבחרו פה אחד לתפקיד, אותו מילא בשנה האחרונה כממלא מקום.

פרופ׳ יורם וייס (63), נשוי ואב לשתיים, הוא מומחה בטיפול נמרץ והרדמה ובעל ניסיון עשיר בתפקידים שונים אותם ביצע במרכז הרפואי הדסה ב-31 השנים האחרונות.
הוא בוגר בית הספר לרפואה בטכניון ואת התמחותו בהרדמה וטיפול נמרץ ביצע בהדסה.


בנוסף, פרופ' וייס בוגר לימודיי מנהל עסקים אותם למד בתוכנית משולבת של אוני' ניו יורק, ביה"ס למנהל עסקים בצרפת וביה"ס לכלכלה בלונדון וכן
בעל התמחות במנהל רפואי מטעם משרד הבריאות.


בתפקידו האחרון, שימש פרופ׳ וייס כמנהל בית החולים הדסה עין כרם במשך 7 שנים, זאת לאחר שניהל את מחלקת הרדמה בבית החולים כ-5 שנים.

רודה סמולו, נשיאת ארגון נשות הדסה: "הייתה לי הזכות לעבוד עם יורם עוד לפני שהוא מונה למנכ"ל בפועל, והוא זוכה לתמיכתי הנאמנה. אני מלאת שבחים וכבוד גדול ביותר למנהיגותו.
יורם הוא שותף יוצא דופן והאדם האידיאלי להוביל את המרכז הרפואי הדסה ואנחנו מצפים לעבוד איתו כדי להביא את בתי החולים של המרכז הרפואי הדסה לשיאים חדשים".

נעמי אדלר, מנכ"לית ארגון נשות הדסה: "החזון של יורם לעתיד הרפואה מעורר השראה, כמו גם הערכתו העמוקה למה שמייחד את המרכז הרפואי הדסה.
אנו נרגשים מהאפשרויות שהשותפות החדשה תייצר ובטוחים שהשלב הבא בחייו של המרכז הרפואי הדסה יהיה בעל השפעה אפילו יותר מעברו".

דליה איציק, יו"ר מועצת המנהלים של המרכז הרפואי הדסה: "פרופ' וייס הוא האיש הנכון במקום הנכון. הוא עתיר ניסיון, חריצותו וכישוריו יצעידו את בית החולים לפסגות נוספות.
אנחנו מברכים אותו בברכת הדרך".

עם היבחרו אמר פרופ׳ יורם וייס: "זכות גדולה עבורי לעמוד בראש ארגון פורץ דרך כהדסה, ארגון אשר תשתית הרפואה בישראל בתחום הטיפול, המחקר והחינוך הרפואי פותח על ידו.
הדסה הייתה תמיד חוד החנית בתחומים אלה ותמשיך לעמוד בחזית המרכזים הרפואיים המובילים בארץ ובעולם, כפי שהייתה בשנים האחרונות ואף בתקופת הקורונה.
הנהלת הדסה, בשיתוף פעולה מלא עם מועצת המנהלים וארגון נשות הדסה העולמי יפעלו להמשך צמיחת הארגון, תוך פיתוח שיתופי פעולה עם חברות הזנק בארץ ובעולם ובשיתוף עם ממשלת ישראל, עיריית ירושלים
וארגונים נוספים, בכדי לתרום להתפתחותה של העיר ושל מדינת ישראל כולה.


ברצוני להודות לכל חברי מועצת המנהלים ולארגון נשות הדסה על הבחירה בי להוביל ולעמוד בראש הארגון שלנו".


מנכ"ל הדסה – פרופ' יורם וייס. צילום: אבי חיון.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן