חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עגילים מלכותיים- מה עונדות נשות המלוכה

קרדיט לתמונה: pixabay

תכשיטים יקרים במיוחד הם חלק משמעותי מחייהן של  נשות המלוכה. לפנינים וגם ליהלומים יש חלק משמעותי באוסף התכשיטים המלכותי. מלבד תכשיטים פרטיים של כל אחת, ישנו אוסף תכשיטים המרוכז אצל המלכה אליזבת' ופריטיו מושאלים לנשות המלוכה בהתאם להחלטתה ואף עוברים מדור לדור. התכשיט היקר ביותר הוא כמובן הכתר משובץ היהלומים שהגיע מהמלכה ויקטוריה ,עבר למלכה מרי והמשיך לדורות הבאים. לעומת כתר שנראה  רק בהזדמנויות נדירות, עגילים של נשות המלוכה נענדים לעיתים קרובות ולכן הפכו למזוהים מאוד עם אותה מלכה או נסיכה. כמה מהעגילים המלכותיים של נשות הממלכה הבריטית.

העגילים של המלכה אליזבת'

את העגילים המיוחדים האלה ענדה המלכה אליזבת' בעת חתונתה עם הנסיך פיליפ ב 1947.  העגילים מורכבים מיהלומים מבחריין: יהלום גדול בעיצוב ייחודי ותחתיו שלושה יהלומים מלבניים קטנים. כמו בתכשיטים רבים של משפחת המלוכה גם כאן ניתן למצוא את הפנינה, פנינה גדולה התלויה בתחתיתו. לא רק המלכה מאליזבת' ענדה עגילים אלה. הדוכסית קייט מידלטון ענדה אף היא עגילים אלה ביותר מהזדמנות אחת. פעמיים ענדה אותם בטקס הזיכרון לחללי האימפריה הבריטית ב 2015 וגם ב 2016. פעם נוספת ענדה אותם כמחווה למלכה אליזבת' ביום הלווייתו של הנסיך פיליפ, מה שהיווה עבור המלכה סגירת מעגל.

עגילי הפנינה של הנסיכה אן

עגילי פנינה אלה מורכבים מפנינה גדולה המוקפת במסגרת זהב המעוצבת בצורה ייחודית. אם לרוב מסגרות עגילים מסוג זה יהיו שמרניות מאוד ובעלות צורה התואמת את צורת האבן אותה הן מקיפות, כאן המסגרת פורצת החוצה מגבולות הפנינה בצורה חופשית ולא מוגדרת, מה שנותן לעגיל מראה שונה ויש בכך גם אמירה כלשהי, מסר של יציאה קלה מהמסגרת על כל מה שזה אומר כשמדובר על ארמון בקינגהאם… על גבי מסגרת הזהב משובצים גם יהלומים, וישנו גם קובץ יהלומים תחת הפנינה. את העגילים הללו עונדת הנסיכה אן במשך שנים. ישנן תמונות שלה עם עגילים אלה הן כנסיכה צעירה בגיל 19 באוסטרליה והן ב 2018 בחתונתו של אחיינה הנסיך הארי.

עגילי הנסיכה דיאנה

עגיליה המפורסמים ביותר של הנסיכה דיאנה תואמים את טבעת האירוסין המפורסמת שלה. הן הטבעת והן העגילים עשויים אבן ספיר כחולה ועגולה המוקפת ביהלומים. הנסיכה דיאנה אהבה את העגילים האלה במיוחד ונהגה לענוד אותם לעיתים קרובות. גם כאן העגילים עברו הלאה לנסיכה הבאה הלוא היא שוב קייט מידלטון. הדוכסית קיבלה את העגילים מבעלה הנסיך וויליאם. היא עשתה בעגילים שינוי קל והפכה אותם מעגילים צמודים לעגילים תלויים המחוברים לחלק קטן הצמוד לאוזן. קייט נראתה איתם לראשונה ב 2011 כאשר צפתה במשחק טניס נעם בעלה. מאז ניתן לראות גרסאות שונות לעגילים אלה, בגדלים שונים, צמודים או תלויים שהמשותף לכולם הוא אבן הספיר מוקפת היהלומים.

הנערה עם עגיל הפנינה

ועוד מעגיליה של הנסיכה דיאנה. הנסיכה הייתה ידועה באהבתה הגדולה לפנינים. בכל הופעה ניתן היה לראות עליה תכשיט כלשהו עם פנינים, בין אם זו שרשרת, קולר (כמו המלכותי שהושאל לה מהמלכה אליזבת ונראה גם עליה במספר אירועים), צמיד פנינים וכמובן עגילים. היו לה מספר עגילי פנינה שנראתה איתם פעמים רבות, הבולטים מביניהם היו עגילי פנינה צמודים וגם עגילי פנינה תלויים בצורת טיפה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן