חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעל 2,500 מבקרים בדוכני הפופאפ הקולינרי הכשר בבית שמש

איגוד הקולינריה הכשר הציג אירוע ייחודי מסוגו: תערוכה קולינרית בסגנון פופאפ, שבה הציגו בערב אחד כעשרים וחמישה שפים את תוצרתם; במקום נהנו מעל 2,500 מבקרים ממגוון מנות גורמה מיוחדות שהורכבו במיוחד לאירוע, קינוחים, בירות מהמבשלה, יינות וסיגרים

מעל 2,500 איש גדשו את מתחם מתנ"ס גוונים ברמה א' בבית שמש באירוע פופ-אפ קולינרי ייחודי למגזר החרדי במסגרתנו נהנו הבאים מחוויה חד-פעמית שפתחה לפניהם עולמות חדשים בענף הגורמה.

הרעיון שעומד מאחורי הקמת הפופ-אפ – שהינו למעשה תערוכה נודדת בין ערי הארץ – הוא כדי ליצור חשיפה לבעלי המקצוע החברים באיגוד הקולינריה הכשר, המאגד תחתיו מאות שפים, טבחים קונדיטורים ובעלי עסקים בתחום הבישול והאוכל הכשר.
ההיענות המרשימה לאירוע הוכיחה את נחיצות האירוע ואת הביקוש הרב לאוכל כשר ברמה גבוהה.

בנוסף, פלטפורמות הפרסום של האיגוד ניתנו ללא עלות כספית למי שהופיעו במקום, כדי לצמצם את ההוצאות עבור בעלי הדוכנים ולהביאם למקסימום הכנסות.

צילום: מאור אזרזר

באירוע השתתפו בין היתר: השפית אפרת זכריה, 'בעריס', השף יוסי אליצור, השף ישראל דדון, השף יוסי הבלין, שף משה לבינסון, 'סושי בייגל', 'סאגה פוקי בר', שף יהודה הס, 'יענקושף', בירות בוטיק ממבשלת בנצי ראקוב. שף אפרים דובאוויק, 'לאה קונדיטוריה', 'הצ'ולנט של מושי', 'אגוז מלך', 'מוישי וינפלד', השף קונדיטור רחלי שושן, 'אקיפ' ו'אופטיק הום'.

ביציאה פגשנו את שף ישראל דודק, יו"ר איגוד הקולינריה הכשר, ששיבח את התגייסותן של חברת 'וואל דאן' בשר ו'אקיפ ציוד למסעדות' שנטלו חסות על האירוע, והודה ל'נעמה' על שזירת הבלונים שעיטרו את הכניסה ולחני הרטשטיין על עריכת השולחנות לסועדים באופן מוקפד ומושך.

לאחר האירוע אמר יו"ר איגוד הקולינריה הכשר, שף ישראל דודק, כי "בפופ-אפ הנוכחי השתתפו מעל אלפיים וחמש מאות איש שהוכיחו את הנחיצות של האיגוד הן כפלטפורמה של הקמת מתחמי עבודה להכשרת טבחים, תכניות העשרה והכשרה לטבחים חרדים ודתיים, והזנקת תחרויות בישול נפרדות לנשים ולגברים – והן כמקדם ייצוגי לשפים ולטבחים החברים בו והנגשתם לקהל הרחב".

"סיכמנו את האירוע בסיפוק גדול", אומר דודק, "ואנו ממשיכים לאירוע הבא, ולמיזם הבא שיקדם את השפים והטבחים חברי האיגוד".

צילום: מאור אזרזר

גם מבקר המדינה יודע: ירושלים נקייה הירוקה יותר משאר הערים הגדולות בארץ

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן