חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השוטרים העלו חיוך על פניהם של הילדים המיוחדים בירושלים

הבוקר (שני) הגיעו שוטרים ממגוון תפקידים במשטרה ומשמר הגבול אל בית ספר "אילנות", בית ספר שיקומי וחינוכי בו לומדים תלמידים בגילאי 21-6 עם מוגבלויות מוטוריות ומורכבות ברמות תפקוד שונות, במטרה לחשוף בפניהם כשווים בין שווים את תפקידי המשטרה והאמצעים השונים הקיימים ברשותה למימוש תפקידי השונים, בדגש לשמירת ביטחון ושלום הציבור.

את היום המרגש הוביל השוטר הקהילתי, רס"ר סיון כהן, בשכונת מלחה השייך לתחנת מוריה של מחוז ירושלים בסיוע "ניידת המשאלות" של אגף המבצעים והקהילה במשטרת ישראל.

יחד עמו, הגיעו אל המוסד החינוכי המיוחד גם הכלב המשטרתי ומפעילו ממג"ב ירושלים, חבלן המשטרה יחד עם הרובוט שמטפל בחפצים חשודים, צמד סוסי משטרה מיחידת הפרשים של יס"מ ירושלים וניידת סיור על הציוד הרב שקיים בה לביצוע משימות שונות והמשמשת את שוטרי משטרת ישראל.

צילום: דוברות משטרת ישראל

עשרות חניכי ביה"ס "אילנות" נהנו במהלך שעות הבוקר מתצוגת אמצעים זאת והאמיצים שבהם אף התקרבו אל הסוסים והכלב המשטרתיים ונהנו ממגע גופם תוך שחיוך של אושר ניכר על פניהם של התלמידים.

השוטר הקהילתי, רס"ר סיון כהן, שהוביל את הפעילות המרגשת ציין- "החיבור לקהילה ובמיוחד לאוכלוסייה מיוחדת שכזאת כפי שנעשה היום ולאורך ימות השנה, היא זאת שממלאת את ליבנו בתחושת גאווה ושליחות בתוך סבך המשימות ועבודתנו מידי יום למען שלום וביטחון הציבור בעיר ירושלים".

צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות באירוע אלימות בסילוואן

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן