חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בית שמש – האתר המרכז את כל חדשות העיר

קרדיט תמונות: FREEPIK

האתר המקומי של העיר בית שמש מביא אליכם את כל חדשות העיר, הפעילויות , העדכונים החשובים והנדלן. בחיפוש אחר מידע לגבי בית שמש – הגעתם למקום הנכון.

העיר בית שמש אשר נמצאת בעמק האלה, מונה כ-106,842תושבים נכון להיום, ואם אתם נמנים בקרב התושבים אולי תרצו לדעת את כל החדשות הכי מעניינות ורלוונטיות לחיים בעיר, כל העדכונים על אירועים, פעילויות , הקהילה ועוד מגוון נושאים.

בין המדורים השונים תוכלו למצוא כל דבר החל מרכילות וחיי הקהילה ועד לנדל"ן ועסקים.

 אז מה קורה במקומון בית שמש?

באתר אותו מפעילה חברת "עט תקשורת", צוות כתבים מיומן מביא אליכם שלל מדורים אשר יענו על כל הצרכים שלכם כתושבי העיר. סקרנו את הכתבות המגוונות אשר עולות מדי יום לאתר והבאנו לכם את התמצית של כל מה שתצטרכו לדעת.

 הקהילה

עדכונים שוטפים על כל מה שצריך לדעת בתחום הקהילה של העיר, הקהילה מורכבת מכל גווני האוכלוסיה הישראלית, ביידיש יש שיגידו כי מדובר בשעטנז, מרקם של לא מעט קהילות חרדיות וחילוניות המתגוררות זה לצד זה. במדור הקהילה באתר המקומי של בית שמש תוכלו למצוא את כל הפעילויות הרוחשות בעיר בןי אם מדובר בבדיקות קורונה ובין אם אירועים חברתיים, תנועות הנוער, החוגים והפנאי.

תרבות ופנאי

עיריית בית שמש משקיעה לא מעט משאבים למען התושבים ועל מנת לייצר פעילויות ופנאי. המדור מביא את כל המידע העדכני על הפעילויות המתרחשות בעיר, לנוער, ולמשפחות עם ילדים , וגם לצעירים. אל תפספסו והישארו מעודכנים.

נדל"ן

הנדל"ן בעיר בית שמש ממשיך להתפתח כל הזמן, יש לא מעט ביקוש אשר הופך את העיר בית שמש להשקעה מצוינת לאלו המחפשים השקעות נדל"ן.

לא זאת בלבד, המדור מציע גם עדכונים לגבי בתים העומדים למכירה ויעזור לכם למצוא את הבית הבא שלכם בעיר.

עסקים

העסקים בעיר בית שמש מושכים אנשים מכל האיזור, שכן בית שמש היא העיר המרכזית בעמק האלה. החל מחנויות ובית קפה ומאפה ועד למרכז הקניות הגדול וסניף איקאה החדש, הדברים משתנים ללא הרף, וכדאי להכיר את כל החידושים, המדור יעשה לכם סדר בדיוק בעניין הזה.

צרכנות והמלצות

צרכנות והמלצות רלוונטיות לתושבי בית שמש, כתבות הסוקרות שלל מוצרים חדשים בשוק, המלצות וביקורות, מדור אשר עוזר לכם לבצע החלטות חכמות לגבי הרכישות שלכם.

לחץ כאן לקידום האתר שלך באינטרנט

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן