חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ורדאסקה הצטרף לבית"ר ירושלים

ורדאסקה החל להתאמן בבית"ר ויקבל את המספר 5. ורדאסקה:" שמעתי שזאת קבוצה גדולה בישראל, יש לה הרבה מאוד אוהדים ואצטדיון טוב. אני אוהב את זה"

 

הנה הוא בא. אחרי שנחת אמש בישראל, ועבר הבוקר בדיקות רפואיות, הגיע הבוקר דיוגו ורדאסקה למתחם האימונים בבית וגן, על מנת להתרשם מהמתקן ולחתום סופית על ההסכם.

ורדאסקה נפגש עם המנהל המקצועי, יוסי בניון, שגם היה במעמד החתימה, וערך היכרות עם מאמן הקבוצה, רוני לוי. השניים גילו במהלך השיחה מספר שחקנים שלוי עצמו אימן ומכיר, ושיחקו עם ורדאסקה.

 

דוברות בית"ר ירושלים

 

לאחר מכן הגיע הפורטוגלי לחדר ההלבשה, שם התקבל בחמימות על ידי שחקני הקבוצה, וערך היכרות ראשונית איתם ועם אנשי הקבוצה. הוא יתאמן מחר בערב באימון המסכם של הקבוצה. הוא יקבל את המספר 5.

לאחר מכן חתם ורדאסקה על החוזה ואמר לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים: "אני מרגיש פה טוב, אני אוהב את המדינה, האנשים פה טובים ועוזרים לי להתאקלם כאן. שמעתי שזאת קבוצה גדולה בישראל, יש לה הרבה מאוד אוהדים ואצטדיון טוב. אני אוהב את זה". ורדאסקה התייחס גם לכושר המשחק שלו ואמר: "התאמנתי בספרד כל הזמן מתחילת העונה, אז אני בכושר משחק". כשנשאל איזה מילים הוא מכיר כבר בעברית, אמר: "שלום, ויאללה בית"ר".

דוברות בית"ר

הקבוצה סיימה את אימון הבוקר שלה, כשעשרות אוהדים הגיעו אליו עם תופים ודגלים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב. מצורפות לנוחיותכם תמונות ממעמד החתימה, עם סוכנו, ז'וז'ה מנדש, וסוכנו הישראלי, מאיר קדוש.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן