חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כללית משיקה שירות חדש – יעוץ הנקה טלפוני

כללית משיקה שירות חדש – יעוץ הנקה טלפוני: מהיום, היולדת הטריה לא צריכה לצאת מהבית ויכולה לקבל סיוע ראשוני ואת העזרה המקצועית והמדויקת עבורה בביתה

לכבוד שבוע עידוד ההנקה החל בין התאריכים 1-7 באוגוסט ,כללית במחוז ירושלים משיקה שירות חדש עבור היולדת הטריה. עתה ניתן לקבל הדרכה ראשונית ויעוץ הנקה בטלפון מבלי לצאת מהבית. במידת הצורך האישה תוזמן להמשך הכוונה ויעוץ באחת ממרפאות ההנקה שפזורות ברחבי המחוז.

ריקי סגל, מנהלת תחום רפואה מונעת בכללית ירושלים: "חלב אם תורם רבות לבריאות התינוק והיולדת. בין היתרונות הבולטים ניתן למנות את ההגנה החיסונית לתינוק, הגנת לאם מפני מחלות ושמירה על בריאות נפשה.

אנחנו יודעים שהצלחת ההנקה תלויה לא רק באישה אלא גם בסביבה התומכת. לכן בכללית קיבלנו את ההחלטה על פתיחת שירות הייעוץ מרחוק בטלפון. כללית כארגון בריאות מוביל בונה ומארגן את הסביבה החיצונית המיטבית ואנחנו, הצוות המקצועי, כאן לעזור ולתמוך בכל החלטתה של האם."

לצורך קבלת העזרה, אישה שמבוטחת בכללית, יכולה לפנות למייל ייעודי jrhanaka@clalit.org.il במייל או באמצעות סריקת הברקוד שיופץ ברשתות החברתיות ובמרפאות כללית לקראת שבוע ההנקה. חשוב לציין את הפרטים האישיים וטלפון להתקשרות.

המייל מתקבל אצל יועצות ההנקה ואחת מהן יוצרת קשר בטלפון עם הפונה. אפשרות נוספת היא לבקש מהמרפאה לפתוח את הבקשה בשם היולדת.

שירות זה ניתן ללא תשלום וללא הפניה ומיועד ליולדת הטריה.

בכללית מחוז ירושלים פועלות 17 יועצות הנקה במרפאות שהוגדרו כ"מרפאות הנקה" בכל עיר גדולה בשטח גאוגרפי רחב: מרכז בריאות האישה של כללית הממוקם בשערי צדק (ירושלים), מרפאת כללית ביג (בית שמש), מרכז בריאות האישה קרסו (מעלה אדומים), מרפאת כללית התמר (ביתר), במעלה אפרים ופסגות.

בנוסף , פועלות יועצות הנקה ב-20 "טיפות החלב" שכללית מפעילה לרווחת 600,000 מבוטחי במחוז.

ריקי סגל מסבירה: "טיפת חלב בכללית זה מכלול שירותים עבור המשפחה הצעירה. השירות כולל ליווי צמוד של המשפחה החל משלב תכנון ההריון, במהלך ההריון, לאחר לידה ובמהלך השנים הראשונות של הילד.

המשפחה הצעירה מקבלת הדרכות וליווי התפתחות וגדילה, חיסוני שגרה והדרכות בנושאים מגוונים כגון בטיחות, תזונה, הורות, גמילה, מוגנות מינית ועוד. החזון שלי הוא שמשפחה הצעירה תגיע לטיפת חלב ותצא מועצמת ובטוחה בהורות שלה. אנחנו בכללית עושים כל מאמץ על מנת שזה יקרה על הצד הטוב ביותר."

מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים הוסיף: "אני שמח מאוד על פתיחת השירות החדש עבור יולדת ומשפחתה- שירות יעוץ הנקה טלפוני. שירות זה מוסיף נדבך נוסף לסל הרחב שהמשפחה הצעירה מקבלת ב"טיפות החלב" ובמרפאות של מחוז ירושלים. כללית כקופה מובילה באזור תמשיך בפיתוח ופתיחת השירותים החדשניים לרווחת מטופליה".

תנועת רגבים חושפת: גנרל בכיר בצבא קנדה ביקר בשטחים; המטרה: כיבוש שטחי C

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן