חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

צעיר תושב ירושלים נעצר בחשד להסתה לטרור ברשתות החברתיות

תושב מזרח ירושלים נעצר בחשד לפרסום דברי הסתה לטרור ברשת החברתית. לאחר שנעצר לחקירה במשטרה, אתמול הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום ומעצרו הוארך.

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים חקרה במהלך השבועות האחרונים חשד כי תושב העיר העתיקה בירושלים המזוהה עם ארגון חז"ע, החזית העממית לשחרור פלסטין, פרסם דברי הסתה לטרור ותמיכה במחבלים ברשת החברתית "פייסבוק".

כך למשל, במהלך חודש מרץ פרסם החשוד פוסט על פעיל טרור שחוסל בדירת מסתור ברמאללה בטרם ביצע פיגוע טרור.

החשוד ציין בין דבריו- "אני מתפלל לאללה שאפגוש אותו בלב שלם ומקבל בכנות וללא צביעות… כבר בשנים שעברו אני מהרהר בכל הצוואות של השהידים שכתבו אותם. כמה בלבלו אותי הצוואות האלה… אני עכשיו הולך אל המוות שלי משוכנע שמצאתי את התשובות שלי. איזה טיפש אני. האם קיים משהו יותר גדול ממה שעשה השהיד".

לפוסט שפרסם צורפה תמונה בה ניתן להבחין בפעילי החזית העממית לשחרור פלסטין, תמונתם של שני המחבלים תושבי ג'בל מוכאבר שביצעו בשנת 2014 את הפיגוע בבית הכנסת בשכונת הר נוף בירושלים בו נרצחו 5 מתפללים ביניהם השוטר זידאן סיף ז"ל, ותמונות של מחבלים נוספים.

בתאריך 31.7 נעצר החשוד על ידי בלשי הימ"ר והועבר לחקירה ביחידה. מעצרו הוארך מעת לעת לטובת מיצוי החקירה ואתמול (ראשון) כאמור, הוגשה הצהרת תובע מטעם פרקליטות ירושלים על הכוונה להגיש נגדו כבר בימים הקרובים את כתב האישום ומעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך 10.8.22.

אגרופים לפנים ואיומים ברצח: כתב אישום על סחיטה באיומים נגד שני צעירים תושבי העיר

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן