חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נרגילה בוערת הציתה דירה, הכלב נלכד בלהבות ומת

נרגילה דולקת הבעירה את הדירה בקריית היובל, הכלב נלכד בלהבות

 

אתמול (יום שני)בשעות הצהריים המאוחרות, הוזנקו ארבעה צוותי כיבוי והצלה לשריפה בדירה ברחוב אורגוואי בדרום ירושלים.

לוחמי האש שהגיעו למקום, הבחינו בדירה שרופה למחצה רוויית פיח ונזקי עשן וחום.בנוסף, בעת הגעת הכוחות, השריפה הייתה כבויה ברובה כתוצאה מהיעדר מקור חמצן לשריפה.

לוחמי האש ביצעו כיבוי סופי של האש שעדיין נשארה בוערת, וכן פינוי של העשן שהיה כלוא בדירה. בסריקות שביצעו הצוותים בדירה, אותר כלב ללא רוח חיים.

מחקירה של חוקרי כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים עלה שבדירה שנשרפה, הושארה נרגילה דולקת ובעלי הבית עזבו את הדירה לפני שבוצע כיבוי של גחל הנרגילה.

כלב המשפחה שהושאר בדירה, הפיל ככה"נ את הנרגילה והגחל, דבר שגרם להתלקחות שריפה בדירה.

דוברות כב"ה ירושלים

עוד מוסיפים חוקרי כבאות והצלה לישראל שמכיוון שחלונות ודלתות הבית היו סגורים, לא נכנס מספיק חמצן לליבוי הלהבות, דבר שגרם לבעירה איטית שלוותה בפליטת פיח וחום רב ולבסוף רוב הלהבות כבו מעצמן עוד לפני שהשכנים הבחינו בשריפה.

בנוסף, כתוצאה מהעשן הרב וחוסר החמצן, נחנק הכלב למוות.רב-רשף משה משה רמ"ד חקירות בכבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים:"מחקירה שביצענו בדירה בה פרצה השריפה, התברר לנו כי כלי עישון שהושאר דולק והופל ככה"נ ע"י הכלב, גרם לשריפת הבית ולמוות של כלב המשפחה.אם שריפה זו הייתה פורצת בזמן שדיירי הבית היו בו, ייתכן ואירוע זה היה נגמר גם עם נפגעים מקרב הדיירים."

דוברות כב"ה ירושלים

 

עוד מוסיף קצין החקירות:" חשוב להקפיד ולקיים את הוראות הבטיחות של כבאות והצלה לישראל בעת שימוש באש, נרות ומוצרי עישון ולא להשאיר אותם דולקים ללא השגחה, במיוחד בבתים ובאזורים שיש בהם בעלי חיים משוחררים".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן