חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתחילים בחיוך

שנת הלימודים יוצאת הבוקר לדרך. משה ליאון פתח את השנה בשני בתי ספר:" עיריית ירושלים תמשיך לתמוך ולטפח את כל מוסדות הלימוד בעיר בדגש על מתן אפשרות להתפתחות אישית של כל ילד וילדה" 

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, סגנית רה"ע ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה וסגן רה"ע הרב אברהם בצלאל פתחו את שנת הלימודים בשני בתי ספר בעיר.

בבוקר החלו את יומם בביה"ס 'תורני חומת שמואל' שם זכו לקבלת פנים חמה מ 800 תלמידי בית הספר בניצוחה של מנהלת בית הספר הגברת שרונה שם טוב וצוות מורי בית הספר.

 

במהלך הטקס ברך ראש העיר את התלמידים בברכת כהנים ואמר: "אני מתרגש היום יותר מכולם. זהו בית הספר הראשון שאותו אני פותח השנה בעיר. בחודשים האחרונים אני וכל צוות החינוך בעיריית ירושלים עמלנו רבות בדאגה לכל תלמיד ותלמידה בעיר. עיריית ירושלים תמשיך לתמוך ולטפח את כל מוסדות הלימוד בעיר בדגש על מתן אפשרות להתפתחות אישית של כל ילד וילדה בעיר ע"פ דרכם. בהצלחה לכולם, הצלחתכם הצלחתנו".

לאח מכן, הגיעו לבית הספר הצומח החדש "ממ"ד הגבעה הצרפתית" בו תפתח שנת הלימודים עם כיתה א' אחת לטובת ילדי והורי השכונה.

דוברות ראש העיר

 

בממ"ד הגבעה הצרפתית תקע רה"ע את המזוזה ונכנס לבית הספר ברגל ימין יחד עם כל התלמידים וצוותי ההוראה.

"ממ"ד הגבעה הצרפתית הוא בית ספר צומח חדש בשכונה צומחת ומתפתחת. השאיפה שלי היא שלכולם יהיה מקום לימוד על יד הבית. אני גאה ושמח שהצלחנו להגיע ליום הזה וסיים בברכת 'שהיחיינו' ". אמר ראש העיר.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן