חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היום לפני: שש שנים לביטול מתווה הכותל

שש שנים לביטול מתווה הכותל: ח"כ גלעד קריב, סגן ראש העיר ירושלים יוסי חביליו, חברת מועצת העיר ירושלים לורה ורטון, יזהר הס סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, ערן בן יהודה יו"ר מפלגת העבודה בירושלים ומועמד למועצת העיר הצטרפו לתפילת ראש חודש תמוז עם נשות הכותל והביעו תמיכה ביישום מתווה הכותל ובחופש דת ושוויון לנשים במקום הקדוש.

ח"כ קריב ניצל את חסינותו על מנת להכניס ספר תורה לכותל ומאבטחי רב הכותל מנעו ממנו להעביר את הספר לנשות הכותל עבור התפילה..

חברי מועצת העיר התחייבו וחתמו על הצהרה: "מביעים מחויבות לקדם את חופש הדת ברחבת הכותל בכל הכלים העומדים לרשותנו באם נבחר לכהונה כחברי מועצת העיר ירושלים".

שש שנים לביטול מתווה הכותל ותמיכה רחבה לנשות הכותל בתפילת ראש חודש תמוז בכותל המערבי.

תיעוד, נשות הבוקר בכול

כמאה מתפללות הגיעו הבוקר לכותל המערבי לתפילת ראש חודש תמוז חגיגית ואיתן ח"כ גלעד קריב, סגן ראש העיר ירושלים יוסי חביליו, חברת מועצת העיר ירושלים לורה ורטון, יזהר הס סגן יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית, וערן בן יהודה יו"ר מפלגת העבודה בירושלים ומועמד למועצת העיר אשר הגיעו לתמוך ולהצהיר על מחויבותם לקידום מתווה הכותל, במלאת שש שנים לביטולו ולאור המתקפות האלימות הבלתי פוסקות על נשות הכותל, בכותל המערבי.

המועמדים למועצת העיר ירושלים אף חתמו על הצהרה, ובה נכתב: "נושא הכותל הוא נושא לאומי, הנוגע לכלל העם היהודי, אך הוא גם נושא ירושלמי. הכותל הוא אתר עם משמעות יהודית עמוקה אך גם מקור משיכה תיירותי והוא בעל פוטנציאל לסמל יותר מכל את הקיום המשותף של אמונות שונות בעיר שחוברה לה יחדיו.

עיריית ירושלים לא יכולה להמשיך לעמוד מנגד אלא לקחת חלק אקטיבי ביצירת הסדרי תפילה מוסכמים ומקובלים ברחבת הכותל המערבי, ברוח ההסכמות שעוגנו בהחלטת הממשלה המקורית שקיבלה את מתווה הנדל"ן.

כל השיטות המודרניות להרזות, כולל זריקות הרזייה ותרופות הרזייה (אוזמפיק, סקסנדה)

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן