חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שב"כ חשף ועצר חוליית טרור שביצעה מספר פיגועי ירי באזור השומרון

שב"כ חשף ועצר חוליית טרור שביצעה מספר פיגועי ירי באזור השומרון. נעצרו 6 פעילים ונתפס אמל"ח ששימש לפיגועים

בפעילות משותפת של שב"כ וצה"ל, סוכלה פעילותה של חוליית טרור מאזור בנימין, אשר הייתה מעורבת במספר פיגועי ירי, ללא נפגעים, במרחב יישובי עמק שילה.

חברי החולייה הם עבדאללה חג' מוחמד, אבראהים נעסאן, מחמד חג' מוחמד, מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, תושבי הכפר מע'ייר שבבנימין.

החשודים נעצרו זמן קצר לאחר ביצוע הפיגועים ובחקירתם בשב"כ עלה כי שניים מהפיגועים, ביניהם ירי לעבר כוח צבאי בתורמוסעיא ב-21/04/2023, בוצעו על ידי עבדאללה חג' מוחמד, אברהים נעסאן ומחמד חג' מוחמד.

צילום: דוברות שב"כ

הפיגוע השלישי בוצע על ידי מאג'ד נעסאן, איוב נעסאן ועבד אלכרים אבו עליה, בהנחייתו של עבדאללה חג' מוחמד, על מנת לנסות ולשבש את חקירתם של המעורבים בפיגועים הקודמים.

במהלך החקירה התקבל מידע לפיו חברי החולייה רכשו כלי נשק מסוחר אמצעי לחימה באזור ג'נין, עמדו בקשר עם גורמי טרור מרצועת עזה לצורך קבלת מימון לפעילות וכי לאחר כל אחד מהפיגועים הפיצו הודעת נטילת אחריות מטעם "קבוצת השהיד ראאד נעסאן", ובה גם תיעוד של הירי.

כתבי אישום הוגשו נגד החשודים.

מהשב"כ נמסר: "שב"כ וצה"ל ימשיכו לפעול ביתר שאת לסיכול מהיר של כל פעילות טרור כנגד מדינת ישראל, למנוע הסלמה נוספת בשטח ולמצות את הדין עם המעורבים בפעולות מעין אלה".

צילום: דוברות שב"כ

בית שמש: פועל בן 37 נפל מגובה – מצבו בינוני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן