חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למרות מאות אלפי המבקרים מידי יום – מרכז העיר נשאר נקי ומצוחצח כמה מילים טובות

עוד מימי בית המקדש ידוע היה שירושלים מושכת בשלושת הרגלים מבקרים רבים מהארץ ומרחבי העולם המתווספים לתושביה של העיר בחגיגות הרבות מידי יום.

חול המועד האחרון היה רווי במבקרים בעיר, רובם עשו דרכם דרך מרכז העיר לאזור הכותל המערבי ופקדו גם את אזור המדרחוב ותחנות הרכבת הקלה במרכז העיר.

למרות כמות המבקרים הגדולה והחריגה בהקיפה יחסית לשאר ימות השנה, מרכז העיר נשאר נקי ומצוחצח ושיחה אקראית ששמעתי הביאה להבין איך כל זה קורה.

מנהל אזור מרכז העיר גילה מספר ארגזים שאדם מסויים השליך בסמוך לאחד העצים ופרט לכך שהוא בעצמו ניקה מיידית את הלכלוך שיכל לדאוג לו בעצמו, הוא זימן למקום גם צוות עירוני שיעבור שוב על האזור ויפנה את הלכלוך לרווחת התושבים והמבקרים.

לנו ברשת 'ופרצת תקשורת' יש מספר אתרי חדשות ברחבי הארץ ואנו זוכים לתור רבות את ארץ הקודש לאורכה ולרוחבה ונפעמנו מהפעילות הנמרצת של עובדי עיריית ירושלים שדאגו לסדר והניקיון בעיר הקודש.

 

ברצוננו להביע תודה והערכה רבה לעובדים המסורים של העירייה שדואגים לתושבי העיר והמבקרים בה מידי יום, נכון, זוהי עבודתם אך הם עושים אותה נאמנה וברמה גבוהה מהמצופה ( כן, אנחנו יודעים מה קורה במקומות אחרים ויש לנו את היכולת להשוות… )

יישר כח ענק. ותודה בשם כולם, מערכת ירושלמים וקבוצת 'ופרצת תקשורת'

סדר מופתי, רחוב יפו.
צילום: אודי דוד בן דוד

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן