חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המיילדת גילתה בסוף המשמרת – יילדה 2 אחיות בהפרש של 5 שעות

המיילדת גילתה בסוף המשמרת – יילדה 2 אחיות בהפרש של 5 שעות; "הייתה לי תחושה שבסוף נלד יחד", מספרת פערי רינגר.

ליבי קאליקשטיין בת 29 הגיע לשערי צדק לפנות בוקר ללידת בנה החמישי. אחותי הצעירה פערי רינגר, בת 22 מירושלים, היתה אמורה ללדת כעשרה ימים אחריה, אך לבסוף ילדה מוקדם יותר.

בזמן שפערי היתה עם צירים בביתה ומתכוננת ללידה שלה, הגיע הבשורה המרגשת, ליבי ילדה. כחמש שעות אחרי שליבי הפכה לאם לתינוק החדש, נולד לפערי תינוק קטן ומתוק. לאחר שפערי ילדה, ערכה שלומית המיילדת היכרות עם פערי ושאלה אם היא רוצה ביות מלא, והיא ביקשה משלומית להיות בחדר עם אחותה שילדה והאסימון נפל, שלומית יילדה את שתי האחיות.

שלומית, מיילדת ותיקה ובכירה כ28 שנה, אמא לחמישה ילדים שילדה את כל נכדיה, חלק מאחיותיה, גיסותיה ואחייניותיה בשערי צדק מספרת שעל אף כל הלידות והסיפורים הרבים שלקחה בהם חלק, זה סיפור מרגש במיוחד.

צילום: אפרת פרגון

"28 שנה אני מיילדת ולא התרגשתי ככה. רק לאחר שנגמרה הלידה של פערי, היא ביקשה ממני לשים אותה בחדר של אחותה, והבנתי שלפני 5 שעות לקחתי חלק בלידה של אחותה!. אני מתרגשת להיות חלק מהסיפור המשפחתי השמח הזה ומאחלת לשני התינוקות המתוקים ולמשפחתם חיים שמחים ובריאים."מספרת שלומית.

ליבי מספרת: "צחקנו שאולי נהיה בעיתון אם נלד יחד, כי זה באמת סיפור מיוחד. לא תכננו ללדת ביחד, לא ידענו כל אחת על המצב של השניה, ובסוף אנחנו מוצאות את עצמנו חולקות חדר עם שני תינוקות חדשים.

הסיפורי לידה שלנו שונים מאוד, ועבור פערי זה בכלל חוייה מתקנת ללידה הראשונה שלה שהיתה מורכבת יותר, ועבורי סגירת מעגל כיוון ששלומית הייתה המיילדת בלידה של ביתי, ועכשיו מיילדת בלידת בני.

ראינו את ההורים שלנו עוברים בין החדרים שלנו והתרגשנו מאוד. אנחנו שמחות ללדת יחד, ומודות מכל הלב לצוות בית החולים שהיה מקצועי חומל ומסור. אנחנו חוזרות כל פעם ללדת בשערי צדק בגלל האווירה המיוחדת והמקצועית, כיף לדעת שיש על מי לסמוך ושאנחנו בידיים טובות."

לאחר 9 שנים: יו"ר תאגיד הגיחון מסיים את תפקידו

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן