חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפכ"ל המשטרה לשעבר: "הציפייה מנתניהו הייתה שיתפטר מתפקידו"

מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשיך, על משפט רה"מ נתניהו: "כשהוגשו האישומים נגדו הציפייה הייתה שיתפטר מתפקידו, כמו אולמרט" | ספי עובדיה ויניר קוזין*

מפכ"ל המשטרה לשעבר, רוני אלשייך, התראיין הבוקר בגלי צה"ל. כשנשאל על פתיחת החקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הסביר שמרגע שהונחה ע"י היועמ"ש לממשלה לפתוח בחקירה היה מחוייב לדבר והוסיף כי: "אף אחד לא יכל לנחש שראש הממשלה נתניהו לא יתפטר ויבחר להילחם מתוך המערכת. אני מכוון את זה למפלגה שנלחמת ולא מבינה שהיא צריכה להגיד שלטובת המדינה 'אנחנו מעמידים איש אחר בראשנו'".

בהמשך הבהיר המפכ"ל לשעבר: "לא הייתה שום תכנית להדיח ראש ממשלה מכהן, אף אחד לא צפה מה יכול לקרות כתוצאה מהגשת כתב אישום על פי פרוצדורה חוקית לחלוטין".

לראיון המלא:
https://bit.ly/46tAQ3p

הליכוד בתגובה: "בהודאתו המטלטלת בראיון מהבוקר חשף אלשייך שקשירת הקשר להפיכה שלטונית לא פעלה כמתוכנן. אלשיך אמר: ״אי אפשר היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר, שהמפלגה לא תגיד שלטובת המדינה הוא צריך להתפטר״.

אלשייך הודה שהוא הניח שהגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו תגרום לו להתפטר ולליכוד להחליפו במישהו אחר.

הדבר היחיד שסיכל את תכנית ההפיכה השלטונית שלו הייתה עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נתניהו והתעקשותו להילחם על חשיפת האמת.

הודאתו של אלשייך מחייבת פתיחה בחקירה נגדו ונגד והשותפים לתפירת התיקים, כדי לחשוף את המניעים שעמדו מאחורי הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלה מכהן והבחירה הדמוקרטית של העם".

רכב התהפך בשדרות מנחם בגין: בן 26 פצוע בינוני

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן