חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולכים על בטוח: על עבודות איטום וחשיבותן

הולכים על בטוח: על עבודות איטום וחשיבותן

כל בניין שנבנה צריך לעבור עבודות איטום כראוי. פעולת האיטום נועדה להגן על הבניין מפני פגעי מזג האוויר, ובייחוד מפני חדירתם של מים אל חדר המדרגות והחדרים בימים גשומים, וכן לחזק אותו מפני נזקים אחרים כמו זעזועים. עבודות האיטום צריכות להתבצע על ידי מקצוענים כמו חברת איטום בירושלים. שכן, בגלל איטום לא נכון עלול להיגרם נזק לבניין, דבר שעשוי לגרום לעוגמת נפש רבה לשוהים בו.

הכול על איטום בסנפלינג

חברת איטום בירושלים נדרשת לא פעם לבצע עבודות איטום בסנפלינג. מכיוון שבימינו פעמים רבות מתבצעת בנייה לגובה, צריכים העובדים לאטום פגמים וסדקים בקומות הגבוהות של הבניינים. לשם ביצוע עבודות אלה, העובדים נדרשים לעבור הכשרה בגלישת מעטפת. מעבר לכך, ניתן לבצע עבודות רבות ומגוונות באמצעות גלישת סנפלינג: איטום סדקים שהתרחבו, תיקון טיוח שלא נעשה כראוי, איטום גגות, צביעת קירות, תיקון אריחים וכבלים שהשתחררו ועוד.

אז מדוע כדאי לבחור בעבודות איטום בסנפלינג? אלה כמה סיבות שחשוב להכיר:

  • לא מפריעים לשגרת חייכם – כאשר העבודות מתבצעות בגובה רב, אתם יכולים להמשיך בחייכם כרגיל. אין הפרעות מיוחדות כמו רעש או לכלוך הגינה הפרטית, וכן אין צורך להקים פיגומים ובכך לעכב את ביצוע העבודה.
  • הספק גדול יותר – עובדים המיומנים בביצוע עבודות בשיטת גלישת סנפלינג הם עובדים מיומנים שיכולים לנוע בקלות ולבצע הספק עבודה גדול ביום אחד.
  • מחיר משתלם יותר – היות שמדובר בעבודה מהירה שאינה דורשת התקנות מיוחדות של מבנים, המחיר נוח וגמיש יותר.

איך בוחרים חברת איטום בירושלים?

ירושלים יכולה להיות חורפית מאוד בשלושת חודשי החורף, כך שאם יש בניין שאינו אטום כראוי, הוא עלול להיפגע מהרטיבות. חברת איטום בירושלים תוכל לבצע עבורכם עבודות איטום מקצועיות, אך לשם כך אתם צריכים להגיע לחברה הנכונה. לפני שאתם פונים לחברה, דאגו לברר עליה כמה שיותר פרטים, בייחוד לגבי הניסיון והעבודה שלה. כמו כן, איטום בסנפלינג יכול להתבצע רק על ידי עובדים שיש להם רישיון עבודה בגובה.

מהו רישיון עבודה בגובה ואיך מקבלים אותו?

רישיון עבודה בגובה הוא רישיון שבמסגרתו מקבלים העובדים היתר לעבוד בגובה שהוא מעל ל-2 מטרים. כדי לקבל את הרישיון הדרוש, חשוב לעבור קורס עבודה בגובה. במהלך הקורס עוברים העובדים על כל נהלי הבטיחות, נהלים שנועדו לסייע למנוע מקרים של תאונות קשות ואף מוות במהלך העבודה. בסיום הקורס מקבלים העובדים הסמכה שמתירה להם לעבוד כך במשך שנתיים. לאחר מכן, יהיה צורך לחדש את הרישיון.

על איטום תפרים ועבודה בלתי מקצועית

לעתים יש צורך לבצע איטום לתפרי הבניין, וזאת במטרה לחזק אותו. לצורך ביצוע עבודה זו, יש צורך לקרוא לשירותיה של חברת איטום בירושלים שעובדיה מכירים היטב את העבודה. עבודת איטום תפרים בלתי מקצועית עלולה להוביל לתקלות שונות. נוסף על כך, קיימות כמה סיבות שעלולות להוביל לכשלים בעבודות איטום תפרים. ראשית, עובדים בלתי מקצועיים עשויים להיכשל בהדבקה של חומר האיטום אל משטח האיטום בעקבות הכנה בלתי נכונה של החומר מלכתחילה או בחירה של חומר איטום בלתי איכותי. שנית, עבודת האיטום עצמה עלולה שלא להתבצע כראוי בגלל ביצוע הדבקת חומר האיטום על גבי משטחים רופפים או איטום בלתי מקצועי של עץ. על מנת למנוע בעיות באיטום מבעוד מועד, חשוב להקדיש זמן ומחשבה כדי לבחור את החברה המקצועית ביותר באזור.

 

 

מעוניינים לבצע עבודות איטום? חברת סטריט-פייטר מציעה לכם את כל סוגי עבודות האיטום: איטום תפרים, איטום קבלן, איטום סנפלינג וכן איטום הכולל הזרקות של פוליריטן.

צילום: pixabay

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן