חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שוטר מג"ב מנע רצח בבית שמש – יוגש היום כתב האישום נגד החשוד

שוטר מג"ב סיכל תקיפה אלימה עם גרזן בבית שמש: כתב אישום נגד החשוד

לפני כחודש וחצי, חשוד שניסה לתקוף אחר באלימות קשה וסיכן חיים עם גרזן בידו, נוטרל על ידי שוטר מג״ב בעיר בית שמש. בתום חקירתו ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, היום צפוי נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות.

בתאריך 20.3 בשעות הערב, הבחין שוטר מג״ב מתחנת מטה יהודה במחוז ירושלים, בחשוד עם קסדה על ראשו כשהוא רודף אחרי אדם אחר ברחוב בעיר בית שמש כשגרזן בידו, זאת בכוונה לפגוע בו.

השוטר שזיהה את הסכנה לחיי אדם, ביצע נוהל מעצר חשוד, ולאחר שאותו החשוד לא נענה לקריאת השוטר והמשיך בריצה עם הגרזן, ביצע לעברו ירי וניטרל בכך את האיום הממשי שהיה באותה עת לחיי אדם.

הודות לתגובתו המהירה של השוטר, נשמט הגרזן מידו של החשוד ובכך חלפה הסכנה וייתכן וניצלו חיים. בחיפוש שערכו כוחות המשטרה על גופו של החשוד -28, נתניה, נתפסה בנוסף סכין ואלה מתקפלת. החשוד פונה לקבלת טיפול רפואי במצב קשה (עפ״י גורמי הרפואה) ולאחרונה, השלים את אשפוזו ונעצר לחקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

מחקירה המקרה עלה, כי החשוד התכוון לפגוע באדם אחר שהמתין על גבי אופנוע שעמד בסמוך, זאת על רקע סכסוך פלילי הקיים בין המעורבים. מיד לאחר פעולת הנטרול על ידי שוטר מג"ב, עזב הקורבן המיועד את המקום כשהבין את שהתרחש ובהמשך נגבתה עדותו.

עוד במסגרת החקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית, נאספו עדויות וממצאים הקושרים את החשוד למעשים המיוחסים לו.

מעצרו של החשוד הוארך במהלך השבוע האחרון לבקשת המשטרה בבית המשפט. לאחר שהושלמה החקירה וגובשה תשתית ראייתית נגדו, צפויה היום הפרקליטות להגיש את כתב האישום.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.
קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן