חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המזרח הפרוע: סוחרי נשק וסמים נעצרו בתום חקירה סמויה

22 חשודים נעצרו בחשד לסחר בנשק וסמים. החקירה התנהלה באמצעות סוכן סמוי

 

משטרת ישראל פשטה בשעות הבוקר המוקדמות על בתיהם של 22 חשודים, עם סיומו של מבצע משטרתי במהלכו הופעל ב – 5 החודשים האחרונים סוכן סמוי שפעל בקרבם והצליח לרכוש מהם נשקים וסמים בשווי מאות אלפי שקלים.

משטרת ישראל ממקדת את פעילותה כנגד סחר בסמים ובנשק בקרב האוכלוסייה במזרח ירושלים שם העבריינים טועים לחשוב כי הנם נסתרים מעיני המשטרה ומהווים זרז לפשיעה ואלימות. אך הכלים, האמצעים ותחכום המשטרה מאפשרים את חשיפתם, סיכול העבירות והבאתם לדין בגין מעשיהם הפוגעים באופן ישיר באוכלוסיית המקום.

דוברות המשטרה 

 

בשעות הבוקר המוקדמות לאחר שנערכו כוחות המשטרה למבצע המעצרים, עם הינתן האות, פשטו השוטרים ובהם לוחמי מג"ב, על בתיהם של 22 חשודים בסחר בנשק ובסמים מסוכנים במזרח ירושלים, ועצרו אותם.

 

בחיפושים בבתיהם נתפסו: סמים מסוכנים מסוגים שונים ועשרות אלפי שקלים במזומן. עוד נתפסו 4 רכבים באמצעותם עפ"י החשד בוצעו העבירות, ובכוונת המשטרה לפתוח נגדם בהליך לחילוטם.

דוברות המשטרה

 

הסוכן הסמוי פעל בקרב החשודים לאורך כ – 5 חודשים, במהלכם רכש את אמונם, ובאופן זה הצליח לרכוש מהם בהזדמנויות שונות ומכל אחד לחוד:

נשק מסוג M-16, נשק מסוג אקדח, קוקאין – כ 180 גרם, רואין – כ -250 גרם, אקסטזי' – כ 2300 כדורים.

החשודים (20-40, מזרח ים) הובאו לחקירה שבסיומה יובאו בפני בית משפט השלום, בבקשה להאריך את מעצרם.

דוברות המשטרה

 

מהמשטרה נמסר: "פעם נוספת הצלחנו לחדור את מעטפת 'הביטחון' של סוחרי הנשק והסמים המסוכנים, ולהפעיל בקרבם במשך תקופה ארוכה סוכן סמוי, שבזכות הפעלה ממוקדת ומקצועית, הצליח לרכוש את אמונם, ויחד עם זאת לרכוש מהם נשק וסמים מסוכנים בשווי מצטבר של מאות אלפי שקלים, שהיו מיועדים להגיע לידיהם של התושבים ובהם קטינים".

מאז תחילת השנה הנוכחית (2019) ועד היום, איתרה ותפסה המשטרה למעלה מ- 4200 פריטי אמל״ח לא חוקיים, בהם: למעלה מ- 1,000 רובים ונשקים מסוגים שונים, 275 רימונים מסוגים שונים, תחמושת, מטענים, חלקי נשק חומרי חבלה ועוד – מרביתם נתפסו ביישובי החברה הערבית.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן