חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מרגש: תושב העיר בפעילות למען האחים שנהרגו בתאונת האופנוע ונערים שצריכים סיוע

שלמה טוויטו, תושב העיר נוסע מספר פעמים בשבוע במשך שנים רבות על מנת לסייע לרב לביא להציל נערים מאזור המרכז מהדרדרות במסגרת פעילות המדרשייה אותה הוא מנהל.

לפני כשבועיים, בניו של הרב לביא נהרגו בתאונת האופנוע הקשה, וחבריהם מספרים שהם היו עמודי התווך של כל מה שנעשה במסגרת הפעילות על מנת להציל כמה שיותר נערים.

בהודעה שיצאה מטעם המדרשייה נכתב: " מדרשיית נער ישראל ואוהבהו בראשות הרב ירון לביא שליט"א שמה לה למטרה לטפל בנוער שנשר מעולם הישיבות והידרדר לרחובות על ידי מקום חם שמשלב שיעורי תורה, חברותות, משחקייה, הווי ופנאי, וליווי צמוד בכל צעד וצעד הן במציאת עבודה והן בשיבוץ בית ספר.

בנוסף המדרשייה מטפלת גם במקרים של הסתבכויות של הנערים והמדרשיה פועלת ומסייעת להוציא אותם מהמצבים אליהם הם נקלעו לרבות הליכי שיקום בשיתוף עם בתי המשפט.

לצערנו לפני שבועיים נגדעו חייהם של שני בניו של ראש המדרשיה הרב ירון לביא שליט"א, ניסים ומאיר שהיו שותפים מלאים בפעולות המדרשיה בהבאת בני הנוער הן בשיעורים הן בטיולים וביוזמות שארגנה המדרשייה והכל בענווה ובמתק שפתיים מתוך כבוד לכל אדם עשו הכל על מנת לקרבם לאבינו שבשמיים לצערנו כרגע לאחר מותם המדרשייה תיקרא מדרשיית מאיר ניסים ומה שנשאר לנו זה רק ההנצחה שלהם להמשיך את המפעל שלהם והזכויות שלהם

וזה על ידי הכנסת ספר תורה שיכנס במשך השנה וריבוי שיעורים וכולל ערב של אברכים שילמדו חברותות עם בחורים לכן המדרשיה יוצאת לפרויקט עמוד בספר תורה ע"ס 1000 שקלים ניתן לשלם בהוראת קבע 100 ש"ח למשך עשרה חודשים או במזומן וכך נזכה להקים להם תולדות בעולם הזה. "

כל מי שמעוניין לסייע למדרשיה ולזכות בזכות הגדולה של דף בספר התורה מתבקש ליצור קשר עם שלמה טוויטו במספר: 0524696423 או שמעון פריינטה:0542437505

מאיר וניסים לביא ע"ה, עמודי התווך של המדרשייה
השלט החדש בכניסה למדרשייה, ע"ש של 2 האחים

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן