חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התנדבות משפחתית בירושלים: מצאו פעילות מושלמת ב'משפחה מתנדבת'

מאסטרקארד ישראל משיקה פלטפורמת "משפחה מתנדבת" לעזור למשפחות להתנדב יחד

מאסטרקארד ישראל משיקה היום את פלטפורמת "משפחה מתנדבת", שמאפשרת למשפחות לתכנן ולהשתתף בפעילויות התנדבות ביחד. הפלטפורמה מאפשרת למשפחות לבחור מתוך מגוון פעילויות התנדבות בכל הארץ, מתוך קטגוריות שונות כגון סיוע לעסקים קטנים ובינוניים והגנה על הטבע.

בפתיחה רשמית לפרויקט, מנכ"לת מאסטרקארד ישראל, קרלי סנדרס, תיארה את הפלטפורמה ככלי חדשני שמקדם התנדבות משפחתית ותמיכה בקהילה. היא גם הדגישה את המטרה לתמוך בעסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו בעקבות המצב הכלכלי, תוך מציאת הזדמנויות לקניות ובילויים בסביבת ההתנדבות.

לצד זאת, הפלטפורמה מאפשרת למשפחות להתנדב במגוון פעילויות, כולל ניקיון ושימור שמורת הטבע כמו "שביל המעיינות" בירושלים, בשיתוף פעולה עם עמותת "רוח טובה". הפעילויות מיועדות לכל הגילאים וכוללות הדרכה מקצועית והכשרה למתנדבים.

מנכ"ל עמותת רוח טובה, עידו לוטן, הבהיר כי המטרה היא לקדם התנדבות בישראל ולספק אפשרויות בהתאמה אישית לכל קהל וגיל. הוא גם תיאר את תהליך ההרשמה לפלטפורמה כקל ופשוט, באמצעות בחירת תאריך וקטגוריה רצויים להתנדבות.

בסיכום, הפלטפורמה החדשה מאפשרת למשפחות ליהנות מיום של עשיית טוב ביחד, לתמוך בקהילה המקומית וליצור חוויות משמעותיות לכל בני המשפחה.

מחקרים מראים כי בעוד שהתנדבות זה דבר טוב בכל גיל, לחשיפת ילדים ובני נוער במתן סיוע לאחרים ובהתנדבות יש השפעה טובה והיא מעניקה להם בסיס איתן של נתינה, שיישמר ויוביל אותם גם בבגרותם.
המיזם המשותף יפעל בשלב הראשון ב-12 ערים: תל אביב, ראשון לציון, כפר סבא, נתניה, הרצליה, פתח תקווה, יקנעם, חיפה, קריות, באר שבע, אשדוד וירושלים, ויכלול פעילויות התנדבותיות בעשרות עמותות וארגונים שנרתמו לפרויקט באמצעות עמותת רוח טובה.

העמותות, ביניהן החברה להגנת הטבע, לקט ישראל, מקלט הקופים, צער בעלי חיים, אקו אושן, חסדי עירית, חווה לחינוך חקלאי יקנעם ועוד יציעו פעילויות התנדבות לכל המשפחה בתחומי איכות הסביבה, רווחת בעלי חיים, התנדבות עם אוכלוסיות מוחלשות ועזרה לוגיסטית כגון אריזה, סידור ומיון מזון ותרומות אחרות.

תהליך בחירת ההתנדבות הינו קל ופשוט ויכלול 3 שלבים קצרים הכוללים: בחירת תאריך מתאים, עיר רצויה וקטגוריית התנדבות הקרובה לליבה של המשפחה.
בנוסף, לאחר בחירת ההתנדבות, יוצגו לנרשמים הטבות לבילוי, אוכל וקניות בעסקים קטנים ובינוניים בסביבת ההתנדבות אותן ניתן יהיה לרכוש מראש באמצעות easy.co.il.
מנתוני אפליקציית איזי על עסקים קטנים בישראל בקטגוריית פנאי ומזון בהשוואת נתוני אוקטובר 2023 לעומת אוקטובר 2022 עולה תמונה מורכבת עבור בעלי העסקים. אומנם נרשם גידול של 108% בחיפוש חנויות מטיילים אך מנגד נרשמה ירידה של 37% בקטגורית מסעדות ומזון, ירידה של 82% בחיפוש ברים ופאבים וירידה של 36% בקטגוריית פעילויות ספורט.

פלטפורמת 'משפחה מתנדבת' של מאסטרקארד מזמינה משפחות בישראל להתנדב ביחד, יצירתית ובהשפעה חיובית על הקהילה. כדי להנות מחוויה של משמעות ושיתוף פעולה, וליצור שינוי ביחד תצטרפו.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן