חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פסגת זאב: פעוט כבן שנתיים ננעל ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בבטחה

פסגת זאב: פעוט כבן שנתיים ננעל ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בבטחה • "תחושה נהדרת לסייע במקום שצריך את היכולות שלך, ולהצליח״

היום (ראשון) בשעה 11:41, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני סבו, ברחוב משה דיין בפסגת זאב.

מוקדנית ידידים, אור האס, ענתה לשיחה והוציאה קריאת חירום למתנדבי האזור. רינו הנדלר וישראל דדון, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוט בבטחה, ללא גרימת נזק לרכב.

צילום: דוברות ידידים

רינו מספר: ״הייתי במהלך פגישת עבודה, כשלפתע צליל ההתראה על אירוע חירום זמזם בנייד שלי. התנצלתי ויצאתי בזריזות מהפגישה אל כתובת האירוע. כשהגעתי ראיתי כי הפעוט בוכה ברכב הנעול, דבר שהלחיץ את הסובבים. התחלתי בפעולות החילוץ, כשישראל מצטרף אליי.

תוך מספר שניות הצלחנו לפתוח את דלת הרכב ולחלץ את הפעוט. הסבא נדהם ממהירות החילוץ, והודה בהתרגשות על המאמץ והסיוע. תחושה נהדרת לסייע במקום שצריך את היכולות שלך, ולהצליח״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

במעמד רבנים ואישי ציבור: The Theatron Hotel נפתח בהכנסות ספר תורה לבית הכנסת של המלון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן