חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוכב האופנוע ניצל בנס: הצעיר שהניח גדר באמצע כביש מהיר בליל שבת

המעשה המסוכן שיכול היה להסתיים באסון: שוטרי מחוז ירושלים עצרו צעיר שהניח גדר באמצע כביש מהיר בירושלים בליל שבת וגרם לתאונת דרכים

בלילה שבין יום שישי ליום שבת האחרון, התקבל במחוז ירושלים במשטרה דיווח על תאונת דרכים שהתרחשה ברחוב בר-לב בירושלים. במסגרת התאונה, רוכב האופנוע התנגש בגדר בעוצמה, איבד שליטה, נפל מהאופנוע לכביש, נחבל ופונה במצב קל לטיפול רפואי בבית הרפואה.

שוטרי הסיור מתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, העניקו לרוכב האופנוע סיוע רפואי ראשוני עד להגעת כוחות רפואה לזירה.

בירור נסיבות התאונה בשטח שערכו השוטרים, הוביל למסקנה כי היא נגרמה מהתנגשות בעוצמה עם גדר שהוזזה לכביש במכוון, זאת כתוצאה ממעשה פלילי, מסוכן וחסר אחריות של צעיר שהניח את המכשול (גדר) באמצע כביש בר-לב הסואן ועמד בסמוך למקום בעת התאונה. בסיוע תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, התחקו השוטרים במהרה אחר החשוד במעשה – בן 23, תושב אזור ירושלים. החשוד נעצר לחקירה בתחנת לב הבירה, זאת בחשד לסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

מעצרו של החשוד הוארך אמש בבית המשפט בירושלים, והחקירה נמשכת במטרה למצות עימו את הדין.

במשטרה מדגישים כי התנהגות החשוד פלילית, מסוכנת ויכולה הייתה להוביל לאובדן של חיי אדם. תיעוד התאונה בכביש המהיר מלמד על עוצמת ההתנגשות במכשול שהניח החשוד, ולמרבה המזל הסתיימה עם פציעות קלות בלבד לרוכב האופנוע. ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה תמשיך לפעול נגד כל מי שיסכן במעשיו את משתמשי הדרך."

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן