חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תייר מבוגר וילד עם צרכים מיוחדים: מאחורי הנזקים המפתיעים בירושלים

תייר בן 72 מארה"ב וילד בן 10 עם צרכים מיוחדים גרמו נזקים לכלי רכב בשני מקרים שונים בירושלים. המשטרה שללה חשד לפשעי שנאה

במהלך אמש והבוקר, עצרו שוטרי מחוז ירושלים חשודים שגרמו נזק במזיד לכלי רכב בירושלים בשני מקרים שונים. בבוקר, נעצר לחקירה תייר בן 72 מארה״ב בחשד שגרם נזק במזיד לרכבים בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה בירושלים. אמש, אותר ילד בן 10 עם צרכים מיוחדים שהצית רכבים בשכונת שייח׳ ג׳ראח, ודיווח אודותיו הועבר לגורמי הרווחה. בשני המקרים נשלל חשד לפשעי שנאה.

הבוקר התקבל במוקד 100 של מחוז ירושלים דיווח מאדם שזיהה נזק שנגרם לרכבו שחנה בסמוך לשער החדש בעיר העתיקה בירושלים. למקום הוזעקו שוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים, שהבחינו בנזק שנגרם למראות ולשמשות של שלושה רכבים שחנו במקום. בשחזור ממצלמות האבטחה שביצעו תצפיתני מבט 2000, הבחינו בחשוד מבוגר שהתהלך בסמוך לשער החדש, כשהוא לבוש בגדים לבנים. בשלב מסוים הוא גרם נזק לרכבים במזיד באמצעות בלוק ואבנים, גרם נזק לשער חשמלי והפיל קטנוע חונה.

בפעילות מהירה ומקצועית, הצליחו תצפיתני מרחב דוד במבט 2000 לאתר את החשוד מתהלך באזור רחוב סולטן סולימאן הסמוך, והכווינו למקום את שוטרי תחנת שלם. השוטרים זיהו את החשוד ועצרו אותו לחקירה. מבירור פרטיו עלה כי מדובר בנתין זר, תייר בן 72. בהתאם למצבו הרפואי-נפשי של החשוד, יוחלט על המשך הטיפול המשטרתי בו במסגרת החקירה.

במקרה אחר שהתרחש אמש בשעות הערב, התקבל דיווח במשטרה על שריפת שתי משאיות ורכב פרטי נוסף בשכונת שייח׳ ג׳ראח בירושלים. שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים שהוזעקו למקום הבחינו בשלושת הרכבים השייכים לתושבי השכונה, שחלקם נשרפו כליל. מפעולות חקירה ראשוניות בזירה עלה החשד להצתה מכוונת של כלי הרכב ונפתחה חקירה בתחנת שלם. לאחר איסוף ממצאים וראיות, התברר כי החשוד בהצתת הרכב הוא ילד בן 10 עם מוגבלות/צרכים מיוחדים, תושב השכונה. הוא הובא לתחנת המשטרה בליווי אביו, והועבר דיווח מתאים לגורמי הרווחה לצורך המשך הטיפול באפיקים המתאימים.

במשטרה מציינים כי בשני המקרים המתלוננים חשבו תחילה כי מדובר בפשעי שנאה, אך איתור מהיר של המעורבים ופעולות החקירה הראשוניות שללו לחלוטין את האפשרות הזו. חקירת המקרים נמשכת.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה
קרדיט צילום: דוברות המשטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן