חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קווים 55 ו-64 בירושלים עוברים לאקסטרה

פעימה חדשה בשירות התחבורה הציבורית בירושלים: הקווים 55 ו-64 יעברו לידי אקסטרה

ביום שישי, 26 ביולי 2024 (כ' בתמוז תשפ"ד), תצא לדרך פעימה חדשה בשירות התחבורה הציבורית בירושלים, במסגרתה יעברו קווי 55 ו-64 מאגד לאקסטרה. המהלך מבוצע בהתאם להנחיות משרד התחבורה ותוכנית אב לתחבורה ירושלים.

קו 55, המחבר בין הר נוף לזקס, וקו 64, המחבר בין גבעת שאול לרמות, יועברו לידיה של חברת אקסטרה תחבורה ציבורית. החברה צברה ניסיון רב בהפעלת קווים קודמים בעיר והוכיחה את עצמה כשחקן מרכזי במערך התחבורה הציבורית בירושלים.

אין שינויים בלוחות הזמנים ובמסלולים

בשלב זה, לא מתוכננים כל שינויים בלוח הזמנים או במסלול הקווים. המהלך מתבצע תוך דגש על שמירת יציבות ונוחות עבור הנוסעים הקבועים, המבקשים להמשיך ולהשתמש בקווים האהובים עליהם ללא הפרעות מיותרות.

הקמת סניף חדש והזדמנויות תעסוקה

לקראת הפעימה, אקסטרה הקימה את הסניף השלישי באשכול צפון ירושלים, סניף הר נוף. מנכ"ל אקסטרה תחבורה ציבורית, שוקי פרי, מציין כי "הפעלת הקווים 55 ו-64 היא עוד שלב בדרך לקבלת אחריות מלאה על אשכול צפון ירושלים". בנוסף, פרי הוסיף כי "כיום אקסטרה היא שחקן מרכזי במערך התחבורה הציבורית בירושלים עם עשרות קווים, מאות אוטובוסים ונהגים".

אקסטרה מזמינה את תושבי ירושלים להצטרף למשפחתה בתפקידי נהיגה, פיקוח ומגוון נוסף של משרות. החברה רואה במעבר זה הזדמנות להתרחב ולחזק את מעמדה בתחום התחבורה הציבורית בעיר.

לפרטים נוספים על השינויים והקווים החדשים, ניתן לפנות למוקד אקסטרה בטלפון *6747, מוקד משרד התחבורה בטלפון *4515, או לבקר באתר אקסטרה.

קרדיט: אקסטרה

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן