חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שלט של שנאה ופילוג על בניין רשות המיסים: התערבות ששינתה את התמונה

בעקבות פניית בצלמו: רשות המיסים הסירה שלט מסית ומפלג של ארגון "אחים לנשק" בכניסה לירושלים

ארגון "אחים לנשק", השנוי במחלוקת ציבורית, פרסם שלט ענק בכניסה לירושלים ובו נכתב: "הפקרה, שקרים, הסתה, דיקטטוריה. מול כל זה אנחנו כאן אחים לנשק". בעקבות פרסום השלט, פנה ארגון זכויות האדם "בצלמו" בתלונה דחופה לרשות המיסים, המחזיקה בבעלות על הנכס שבו הוצב השלט.

בפנייתו לרשות המיסים, ציין מנכ"ל בצלמו, שי גליק, כי מדובר בארגון שפעל בעבר לעודד אי התנדבות למילואים, חסם כבישים, וחסם משרדים של ארגוני חברה אזרחית כמו "קהלת". גליק הוסיף כי הארגון פועל להפלת הממשלה בצורה מסיתה ומפלגת, ואין מקום שנכס ציבורי של רשות המיסים יארח על גבו שלטים מסיתים.

בעקבות הפנייה, הודיעה רשות המיסים כי השלט יוסר. במכתב התגובה של הרשות נכתב: "מדובר בבניין בבעלות פרטית שרשות המסים שוכרת בו משרדים. הפרסום נעשה ביוזמת בעל הבניין וללא ידיעת רשות המסים. פנינו לבעל הבניין בבקשה שיסיר את המודעה". ואכן, הבוקר הוסר השלט מהבניין.

יש לציין כי אין זה המקרה הראשון שבו הוסר שלט מהבניין. בעבר, הוסר שלט של ארגון השמאל "שוברים שתיקה" שהציג מסר על "אלימות המתנחלים".

שי גליק, מנכ"ל בצלמו, מסר בתגובה: "אני מברך את רשות המיסים על הסרת השלט. אין מקום לשלטי הסתה ופילוג באף מקום בוודאי לא בירושלים העיר שלא נחלקה לשבטים והינה עיר מאוחדת. אנחנו נמשיך לפעול למען אחדות ואהבת ישראל בכל מקום ובכל עת."

לפני
קרדיט צילום: בצלמו
אחרי
קרדיט צילום :בצלמו

אתגר למוח: מצאו את ההבדלים בין שתי תמונות כמעט זהות

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן