חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איים לקטוע את ראשה: כתב אישום מזעזע חושף אלימות קשה בתוך המשפחה

איים לשחוט את אחותו, גרם שברים לאימו ואיימה עליהן באלימות קשה: כתב אישום הוגש נגד תושב סילוואן

משטרת ישראל הגישה כתב אישום חמור נגד תושב שכונת סילוואן שבמזרח ירושלים, לאחר שהתברר כי איים ותקף את אמו ואחותו הקטנה באופן אלים ביותר. המעצר בוצע לאחר שהמשטרה הוזעקה לבית המשפחה בעקבות דיווח על אלימות.

האירוע התרחש לפני כשבוע, כאשר כוחות משטרה מתחנת שלם בירושלים הוזעקו לבית המשפחה בעקבות דיווח למוקד 100. על פי הדיווחים, הנאשם תקף את אמו ואת אחותו הקטנה, וכתוצאה מהתקיפה השתיים נזקקו לטיפול רפואי דחוף בבית החולים.

במהלך חקירתו של הנאשם התבררו פרטי האירוע המזעזעים: במהלך ויכוח שפרץ בין בנות המשפחה, הנאשם אחז בשבר זכוכית, ניגש לאחותו ואיים לשחוט אותה ולחתוך את ראשה. בנוסף, הוא הצהיר כי יביא סכין ואקדח וירצח אותה. תוך כדי האיומים, הוא סתר והכה את אחותו וגרם לה שברים באפה.

בהמשך האירוע, ניסתה האחות להתגונן באמצעות הפעלת מאוורר, אך הנאשם הצליח לחדור לחדרה דרך חלון הבית כשבידו סכין. למרבה המזל, בזכות תושייתה של האחות, הסכין נשמטה מידו בטרם הצליח להשתמש בה.

הנאשם לא הסתפק בתקיפת אחותו בלבד, אלא גם תקף את אמו שניסתה לחצוץ בין השניים ולהגן על בתה. במהלך התקיפה, דחף וחנק אותה, וגרם לשבר בידיה.

המשטרה פעלה במהירות וביצעה את מעצרו של הנאשם במקום האירוע. לאחר חקירה יסודית שהסתיימה בסוף השבוע, הוגש נגד הנאשם כתב אישום חמור על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים, לאחר שנמצאה תשתית ראייתית למעשיו.

הנאשם נותר במעצר, ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט.

משטרת ישראל הצהירה כי תמשיך לפעול ביד קשה כנגד עבירות אלימות במשפחה, תוך איתור המעורבים והבאתם לדין. המשטרה קוראת לציבור לשתף פעולה ולדווח על כל איום או חשד לאלימות, גם טרם התרחשותה, למוקד 100.

3 נרצחים בפיגוע ירי במעבר אלנבי – כל הפרטים בפרסום ראשון

נערך עבור אתר : ירושלמים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן