חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהפכת החינוך בשומרון: 100% הצלחה בישיבת אמית ברוכין – מה הסוד?

כבוד בשומרון: 100% זכאות לבגרות בישיבת אמית ברוכין

הצלחה גורפת: תלמידי תשפ"ג בישיבת אמית ברוכין בשומרון סיימו עם 100% זכאים לבחינת הבגרות, כך עולה מהנתונים שפרסם משרד החינוך זמן קצר לאחר תחילת הלימודים. ראש מועצת שומרון יוסי דגן "חינוך איכותי הוא הבסיס לשגשוג ההתיישבות ביו"ש בדרך למליון בשומרון".

מדובר בתלמידי מחזור א' של ישיבת ברוכין, שהוקמה לפני שנים ספורות וכבר מחזיקה בנתונים מרשימים במיוחד וכמעט חסרי תקדים.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן בירך את התלמידים ואת הצוות החינוכי של הישיבה: "גאים בכם, החינוך הוא לב העשייה בשומרון, והיהלום שבכתר. אנחנו גאים בצוות המורים האיכותי, בתלמידים שלנו, שלא רק שכולם יוצאים עם בגרות, אלא שחשוב מכך, כולם מתנדבים ונמצאים בעשייה יומיומית למען עם ישראל. זה נוער השומרון במיטבו"

הרב אבי שיש, ראש ישיבת אמי"ת ברוכין: "אנו מחנכים את תלמידנו להיות גדולים וטובים בקודש ובחול. הערכה גדולה לראש הישיבה הקודם הרב יאיר שטבון ולצוות היקר והמסור שבמקצועיות גדולה ורבה הביאו את כלל תלמידי המחזור המייסד של הישיבה לזכאות לתעודת בגרות מיטבית".

בחודשים אלו מוציאה מועצה אזורית שומרון לביצוע את תוכנית החומש לחינוך אותה השיק ראש מועצת שומרון יוסי דגן יחד עם שר החינוך יואב קיש לשדרוג מערכת החינוך בשומרון, בהשקעה של 30 מיליון ש"ח, לחמש השנים הקרובות. התוכנית גובשה בהליך ארוך ומקיף בן למעלה משנה עם שותפות של אנשי חינוך והנהגות הישובים בשומרון, ותביא לשדרוג מערכת החינוך בשנים הקרובות.

במועצה האזורית שומרון לומדים 22,930 תלמידים, ביניהם 1,545 תלמידים בכיתה א' ו-8,440 ילדים בבתי ספר יסודיים, מה שמעיד על גידול של 600 תלמידים בהשוואה לשנה הקודמת.

רגע לפני הסגירה: טיסת חילוץ של TUS Airways מווינה, איך תוכלו להצטרף?

קרדיט: מועצה אזורית שומרון

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן