חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המהפך הגדול בשכונת קריית יובל יצא לדרך  

אחת השכונות הוותיקות בעיר צפויה לעבור מהפך של ממש: מגדלים, מאות יחידות דיור, מרכזים מסחריים ונגישות תחבורתית גבוהה. כל הפרטים על השכונה המתחדשת/ מילן בן דוד-מועלם

 

שכונת קריית יובל, אחת השכונות הוותיקות והאהובות בירושלים משנה את פניה באופן משמעותי. עבור כל ירושלמי קריית יובל הייתה ונשארה שכונה ירושלמית עם טעם של פעם. מקום המשלב מאפיינים ירושלמיים אותנטיים לצד זיכרונות ונוסטלגיה מירושלים של הימים ההם.

כך לדוגמא, שיכוני הרכבת הישנים משנות ה-50 וה-60 המאפיינים את מרבית רחובותיה, בתים דו-קומתיים עם טיח ישן, גן המפלצת המהווה את אחד מסמליה המפורסמים של העיר ומרכז מסחרי ישן ששימש כלב הפועם של השכונה במשך מספר עשורים.

בשנים הקרובות תעבור שכונת קריית יובל מהפכה של ממש. מיקומה המרכזי של השכונה, תנופת הבנייה המחודשת של פרויקטי מגורים המתוכננים לקום בה ותנופת הפיתוח התחבורתי בדרום מערב העיר, הפכו את קריית יובל ליעד אסטרטגי ומבוקש במיוחד. אם תרצו, הדבר הגדול הבא בירושלים כבר כאן.

באדיבות קדמת היובל וקרסו נדל"ן

 

לאחר שנים ארוכות בהן סבלה קריית יובל מהיעדר בנייה חדשה של בנייני מגורים וממחוסר גדול של מרכזי מסחר, פנאי ובילוי, היא צפויה להשתנות מקצה לקצה: עם הקמת מאות יחידות דיור חדשות, מגדלי מגורים חדשים, מרכזי מסחר מתקדמים במרחק הליכה מהבית, נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד עם הארכת קו הרכבת הקלה, פיתוח רחובות ותשתיות ועוד.

המהפך הגדול בקריית יובל יוצא לדרך עם הפרויקט 'שדרות היובל'. 'שדרות היובל' הינו פרויקט מגורים חדש, הכולל שלושה מוקדים על הציר המרכזי, ברחוב טהון, מהרחובות הראשיים של השכונה. השדרוג הגדול המתוכנן בטהון והיצע יחידות הדיור המוצע ברחוב מהווים את חלון הראווה והסמן המרכזי לשינוי המשמעותי שתעבור קריית יובל בשנים הקרובות. 

'שדרות היובל', אותו מובילות החברות קדמת היובל וקרסו נדל"ן, הינו המתחם הראשון, מתוך שלושה מתחמי מגורים חדשים, הכוללים 508 יחידות דיור חדשות במקומן של 120 דירות מגורים ישנות שנבנו בשנות ה-60 .

כמו – כן כולל הפרויקט  שטחי ציבור, מסחר ופנאי חדשים ושדרה מסחרית שתכלול חנויות בוטיק, מסחר ובתי קפה. השדרה החדשה תהפוך ללב ליבו של רח' טהון ושל שכונת קריית יובל ככלל. 

באדיבות קדמת היובל וקרסו נדל"ן

 

"שדרות היובל", הממוקם בכניסה לשכונה (רחובות טהון 13 ורבינוביץ'  31), כולל שני מגדלי מגורים בני 20 קומות ובהם 130 יחידות דיור עם תמהיל מגוון של דירות בנות 2,3,4,5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. כמו כן במתחם החדש, חניונים תת- קרקעיים, גן ילדים וחנויות מסחר.

עם קבלת היתר הבנייה החלו החברות בעבודות הבנייה, לאחר שסיימו את הריסת הבניינים החדשים במתחם הראשון. זמן האכלוס המשוער לכניסת הדיירים לדירות החדשות בפרויקט הוא כ- 3.5 שנים.  

במסגרת של הקמת שדרות היובל והתחדשות של ציר טהון יבצעו היזמים עבודות פיתוח רבות לטובת כלל תושבי השכונה החלפת קו ביוב לאורך רחוב טהון עד למפגש עם רחוב זנגוויל, הקמת שני גני ילדים במתחם הראשון ( יבנו על רחובות טהון 13 רבינוביץ' 31 ) הקמת כיכר תנועה ברחוב רבינוביץ' והרחבת הכביש לאורך הרחוב, הקמת פארק ציבורי ומבנה ציבור. בנוסף, בשלושת המתחמים יוקמו מאות מקומות חניות תת-קרקעיות שיאפשרו פינוי המרחב הציבורי ממכוניות חונות.   

חברת קדמת היובל, נחשבת כיום לאחת החברה הגדולות והמובילות בהתחדשות העירונית בדגש על מתחמים גדולים לפינוי ובינוי. החברה מקדמת תכניות בניין עיר (תב"ע)  בזמן שיא, תוך התייחסות פרטנית לכל דייר ודייר. קרסו נדל"ן, הינה חברה יזמית ותיקה ומובילה הפועלת בכל תחומי הנדל"ן המרכזיים בישראל למעלה מ-85 שנים והינה מהמובילות בתחום הייזום למגורים והפינוי-בינוי. החברה מקדמת, בשותפות עם קדמת היובל ובאופן עצמאי, למעלה מעשרה מתחמי פינוי בינוי בירושלים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן