חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניקוי שטיחים בירושלים 

ניקוי שטיחים בירושלים 

בירושלים, בירת ישראל, מתגוררת אוכלוסיה מגוונת הנזקקת לשירותים שונים וביניהם שירותי ניקיון מגוונים כולל לשטיחים. בבתים רבים יש שטיחים שחלקם מודבקים. בנוסף, ניתן למצוא שטיחים בבתי מלון רבים הפזורים בעיר וסביבותיה, במוסדות תרבות וציבור, במשרדים ועוד. הרצון בשטיחים נועד למטרות שונות. שטיחים מקיר לקיר הינם נאים ותורמים לאוויר חמימה בכל חלל בו הם נמצאים. בנוסף, הם מבליעים רעשי דריכה ותורמים לשקט בחלל. אחד החסרונות שלהם הוא בכך שהם צוברים אבק ואף מתלכלכים ומוכתמים מלכלוך הנוצר ממזון ומשקה, מדם, שתן ונוזלי גוף אחרים של ילדים וחיות מחמד, מכפות רגלי חיות מחמד, מבוץ ולכלוך אחר המגיע מנעלי הדורכים וכדומה. שטיחים יש לנקות על בסיס קבוע באמצעות שואבי אבק. את הכתמים מנקים על ידי תכשירי ניקוי הנמכרים בחנויות, אלא, שניקוי זה הנעשה עצמאית הינו חלקי ולא תמיד יעיל. במקרים רבים, נשארים לאחריו סימני לכלוך ומריחה.

ניקוי שטיחים ניידים והובלתם

אי לכך, יש צורך לבצע ניקוי שטיחים בירושלים באופן יסודי על ידי חברה המתמחה בכך. היא יודעת לנקות את כל סוגי השטיחים הקיימים, את אלו הדבוקים מקיר לקיר ואת אלו הניידים, כולל הפרסיים היוקרתיים והאחרים הנוספים. ניקוי שטיחים מודבקים נעשה, כמובן, בבית הלקוח ובאותה הזדמנות ניתן לבצע גם ניקוי שטיחים ניידים אצלו, בתנאי שיש שם תנאים מתאימים ומשטח קשה. יחד עם זאת, רבים מעדיפים להביא את השטיח אל בית העסק ושם לבצע את הניקוי. החברה יכולה לספק גם שירותי הובלה הכוללים לקיחת השטיחים מהבית והחזרתם אליו לאחר הניקוי. בכל מקרה, הוא יתבצע בצורה מקצועית ועל הצד הטוב ביותר. בכל שיטת עבודה מתחילים בשאיבת אבק יסודית. היא מצליחה לשאוב חול, שאריות בוץ, עלים יבשים, ולכלוך אחר הנדבק בין סיבי השטיח או עליו.

ניקוי במיכון חשמלי

לאחר מכן, מכניסים לפעולה את המכונה החשמלית המסוגלת להזריק מים לתוך השטיח. המים נשאבים ממיכל המצוי בה ומהולים בהם חומרים דטרגנטים מיוחדים. אלו תוקפים את הלכלוך וממיסים אותו. את המים המלוכלכים שואבים חזרה למיכל אחר במכונה. כבר מיד ניתן לראות את ההבדל בין המים הנקיים שבמיכל אחד לעכורים שבשני, ולהבין שפעולת הניקוי מצליחה. במידת הצורך, חוזרים על הפעולה שנית, ואם עדיין מבחינים בכתמים אזי משפשפים אותם בעזרת מברשות שיער רכות שאינן פוגעות בסיבי השטיח. כאן המקום לציין, כי לא תמיד ניתן להסיר כתמים שומניים ואחרים לחלוטין מחשש לפגיעה בשטיח עצמו. בשלב הבא, מניחים לשטיחים להתייבש. בקיץ תהליך הייבוש קצר, ובחורף, ארוך יותר, אם כי, ניתן להיעזר במאווררים מיוחדים לזירוזו. חברות מסוימות משתמשות בקצף ניקוי מיוחד שאותו מרססים על השטיח טרם הפעלת המכונה. במקרה כזה, ניתן לדרוך על השטיח מיידית לאחר הניקוי.

שירות מסור 

קרפט קלין הינה חברה מקצועית המציעה שירותי ניקוי שטיחים בכל הארץ הסמוכים לה מחזיקה ברשותה תשתית מתאימה לפעילותה. יש ברשותה מיכון מיוחד, כלי עבודה, חומרי ניקוי ייעודיים וכמובן, צוותי עבודה מוכשרים ומיומנים. לכל צוות יש ניידת שירות המגיעה למקום העבודה ועליה יש כל מה שנדרש. השימוש הוא רק בחומרים תקניים שאינם גורמים לנזק. החברה בנויה למתן שירות מסודר על פי הזמנה מתואמת וגם לקריאות דחופות. בכל מקרה, הצוות יגיע במועד שנקבע ויספק את השירות אגב מתן תשומת לב אישית לכל לקוח – ותיק כחדש. רבים מהלקוחות מעדיפים ניקוי בעונות החמות ולקראת חגים ואירועים חשובים. משום כך, כדאי לתאם מועד די זמן מראש כדי לאפשר שריון תאריך מתאים. מומלץ לפנות לחברה מקצועית ובעלת מוניטין בתחום.

 

צילום: Pixabay

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן